WooCommerce

WooCommerce Anmeldelser

WooCommerce Anmeldelser WooCommerce er en kraftfuld platform, men det kan være skræmmende i starten, hvis du er ny til e-handel. Der er mange funktioner, du har brug for at blive bekendt med, hvis du vil køre en vellykket operation, og du kan ikke være sikker på, hvor du skal starte.

Dit første skridt skal være at lære om, hvad WooCommerce er, og hvad det kan gøre for dit e-handelssite. Derefter kan du begynde at fornemme platformens hovedfunktioner, hvordan de fungerer, og de trin, du skal tage for at gøre din fledgling butik til en succesfuld. Det kan lyde som en masse grund til at dække, men hvis du har tålmodigheden for noget arbejde i forvejen, vil du høste gevinsterne på lang sigt.

I denne vejledning skal vi lære dig alt, hvad du behøver at vide om WooCommerce, herunder hvordan du opretter platformen, bygger din butik, tilføjer produkter og meget mere. Lad os hoppe lige ind!

En introduktion til WordPress og WooCommerce

WordPress er en kraftfuld platform, du kan bruge til at bygge næsten alle typer af hjemmesider. Men en af ​​de ting, det ikke nemt kan gøre, er at gøre det muligt for dig at oprette en online butik. I det mindste ikke uden hjælp af en e-handels plugin.

Det er her, WooCommerce kommer ind. Denne populære plugin indeholder de fleste af de væsentlige funktioner, du skal oprette et e-handelswebsted. Base plugin er 100% fri, og der er masser af beskedne priser, der kan udvide dine muligheder endnu mere.

I dette kapitel forklarer vi hvorfor du bør overveje at bruge WordPress og WooCommerce til at oprette din online butik. Så leder vi dig igennem processen med at indstille dem begge sammen. Lad os komme på arbejde!

Fordelene ved at bruge WordPress og WooCommerce til din e-handelssite

WooCommerce plugin.
Med over tre millioner downloads til sit navn er WooCommerce en af ​​de mest populære e-handelsløsninger til rådighed.

WordPress er et meget populært Content Management System (CMS), du kan bruge til at oprette et websted i løbet af få minutter. Selv om det er noget begrænset som standard, kan du tilføje næsten enhver funktionalitet, du gerne vil ved hjælp af et plugin.

For at sige det, er plugins tilføjelser, der kan udvide WordPress-kernen på forskellige måder. Der er plugins, der gør det muligt at oprette brugerdefinerede kontaktformularer, og endda nogle, der gør det muligt at sælge varer online og behandle betalinger. WooCommerce falder ind i den anden kategori.

Selv om det er næppe den eneste e-handels plugin til rådighed for WordPress, får WooCommerce vores stemme som den bedste platform af flere grunde:

  • Det er gratis. Base plugin er gratis, selvom der også er premium-udvidelser (vi snakker mere om dem senere).
  • Det er nemt at lære. Hvis du har brugt lidt tid ved at bruge WordPress, skal WooCommerce komme naturligt til dig.
  • Det er meget populært. Jo mere brugt et plugin er, jo lettere bliver det at finde hjælp, hvis du løber ind i et problem.

Nu har vi forklaret, hvorfor disse platforme er en smart indsats, lad os tale om, hvordan du kan bruge dem til at oprette din egen online butik.

Sådan opsættes WordPress og WooCommerce (i 3 enkle trin)

Hvis du ikke har et WordPress-websted endnu, skal du ikke bekymre dig. At få platformen i gang er ganske simpel. Lad os tage det fra toppen.

Trin # 1: Registrer et domænenavn og vælg en webhost

SiteGround hjemmeside.
SiteGround tilbyder fremragende WordPress hosting til rimelige priser.

Mange mennesker registrerer deres domæner gennem deres webhoste, men vi anbefaler, at de to adskilles, så du nemt kan holde fast ved dit domænenavn, hvis du skifter værter. Du kan f.eks. Bruge en dedikeret tjeneste som Namecheap til at vælge og købe dit domæne :

Namecheap hjemmeside.

Derefter skal du finde en god webhost til at oprette dit websted. SiteGround er en af ​​de øverste muligheder, der er tilgængelige for WordPress, da det er nybegynderligt, meget skalerbart og meget overkommeligt:

Nogle af de planer, der findes på SiteGround.

Hvis du leder efter en mere praktisk erfaring, kan du altid vælge en managed hosting platform som Flywheel . Bare husk på, at disse typer af tjenester tendens til at være dyrere.

Når du har valgt en webhost, skal du vælge en plan. Hvis du er ny til e-handel, anbefaler vi, at du får en grundlæggende fælles hostingplan , da du altid kan opgradere senere, hvis du har brug for det. Når du har registreret og betalt for dit abonnement, kan du gå videre til næste trin.

Trin # 2: Installer WordPress på din valgte vært

Dette kan være den nemmeste del af installationsprocessen. Mens WordPress kan installeres manuelt, giver de fleste værter dig mulighed for at oprette platformen ved hjælp af et simpelt installationsprogram, der kan åbnes fra dit kontrolpanel:

En WordPress installer.

Installatøren selv varierer fra vært til vært, men i almindelighed er alt, hvad du skal gøre, angivet i nogle enkle indstillinger, herunder dit websteds navn, dets domæne, dine adminoplysninger, osv. Hvis du har besluttet at gå med SiteGround, kan du tjekke denne vejledning om, hvordan du bruger deres installationsprogram.

Trin # 3: Installer og aktiver WooCommerce Plugin

Det sidste trin er at installere WooCommerce og aktivere det. Først skal du logge ind på dit nye WordPress-websted og kigge efter fanen Plugins . Klik på det, og vælg derefter knappen Tilføj ny øverst på skærmen:

Tilføjelse af et nyt plugin til WordPress.

På den næste skærm bruger du søgefunktionen til højre for at søge efter WooCommerce- plugin. Der er masser af add-ons til platformen, så sørg for at du vælger base plugin. Når du har fundet det, skal du klikke på Installer nu :

Installation af WooCommerce-plugin.

Efter et øjeblik erstattes knappen Installer nu med en aktiveringsindstilling . Det betyder, at plugin’et er oprettet, men endnu ikke kører. Når du klikker på Aktiver , vil WordPress gøre sine ting, og WooCommerce vil være godt at gå! Vi vil snakke mere om, hvordan du konfigurerer indstillingerne i næste kapitel.

Konklusion

Hvis du har besluttet at oprette dit websted med WordPress , er WooCommerce praktisk talt det almindelige valg til opsætning af en online butik. Det er en af ​​de mest polerede og omfattende e-handelsløsninger. Plus, det er ret intuitivt, hvis du allerede kender din vej omkring WordPress (men det er også nemt at komme i gang med, hvis du ikke gør det).

Hvis du er klar til at opbygge dit eget e-handelssite med WordPress og WooCommerce, skal du blot følge disse tre trin:

  1. Registrer et domænenavn og vælg en webhost.
  2. Installer WordPress på din valgte vært.
  3. Installer og aktiver WooCommerce-plugin’et.

Nu hvor dit websted er oprettet, og du har aktiveret WooCommerce, er det tid til at konfigurere plugin’et. Der er stadig mange funktioner at diskutere, så lad os komme videre med kapitel to!

Kom i gang med WooCommerce

WooCommerce tilbyder mange muligheder, men det er relativt nemt at komme i gang med platformen, selvom du ikke ved meget om e-handel. Faktisk kommer WooCommerce med sin egen installationsguide til at guide dig gennem din butiks grundlæggende konfiguration.

Installationsprocessen dækker imidlertid ikke alle elementer, som du måske vil konfigurere, før du starter dit websted – det håndterer bare det grundlæggende. WooCommerce pakker i masser af ekstra funktioner, der kan give dig værdi til din butik, såsom evnen til at tilpasse hvert enkelt af dine produkter og understøtte ekstra betaling gateways.

Med dette i tankerne dækker dette kapitel de tre grundlæggende trin for at komme i gang med WooCommerce, efter at du har installeret platformen. Lad os hoppe lige ind!

Trin # 1: Komplet guiden ombord

Så snart du aktiverer WooCommerce, vil plugin’en transportere dig til sin indbyggede guiden. Dette er et simpelt værktøj, der vil lede dig gennem WooCommerce’s grundlæggende indstillinger. For at sparke ting, skal du klikke på Lad os gå! knap.

På den første skærm vil du se, at WooCommerce kan oprette fire vigtige sider, næsten alle butikens behov: Mine konti , Checkout , Indkøbskurv og Shop sider. Disse sektioner sikrer, at dit websted har den grundlæggende funktionalitet, du har brug for til at begynde at gøre salg med det samme, så vælg Fortsæt for at fortsætte:

Tilføjelse af nye sider til din WooCommerce-butik.

I næste afsnit kan du vælge placeringen af ​​din butik og hvilken valuta du vil bruge. Du kan også konfigurere et par ekstra indstillinger, f.eks. Hvilke enheder din butik skal bruge til at måle og veje dine produkter. Når du er færdig med disse muligheder, skal du klikke på Fortsæt igen:

Konfiguration af dine valuta- og måleindstillinger.

Den næste skærm er ret ligetil. Alt du skal gøre er at krydsse en kasse, hvis du skal sende fysiske varer, og en anden, hvis du vil opkræve moms i din butik. Naturligvis er begge disse indstillinger op til dig:

Konfiguration af dine fragt- og skatteindstillinger.

På den endelige skærm kan du vælge hvilke typer af betalinger du vil acceptere i din butik. Som standard kan WooCommerce kun acceptere PayPal og Stripe , men vi lærer dig, hvordan du tilføjer andre muligheder i et øjeblik. Aktiver nu de betalingstyper, du vil støtte:

Vælger hvilke betalings gateways du vil aktivere.

Det er det! Nu er din butik næsten klar til at blive levende; alt der er tilbage er at tilføje nogle produkter.

Trin # 2: Tilføj dit første produkt (er)

Det første du vil gøre efter installationen af ​​WooCommerce er oprettet dit produktkatalog. For at gøre dette skal du gå til dit WordPress dashboard og se efter fanen Produkter og derefter klikke på Opret dit første produkt! knap:

Opret dit første produkt.

Du finder dig selv i WordPress-editoren, om end med et par nye widgets. Indtast for øjeblikket bare et navn og en beskrivelse af dit produkt:

Indtastning af et navn og en beskrivelse af dit produkt.

Rul derefter ned, indtil du ser Produktdata- widgeten, og klik på rullemenuen. Her kan du angive, hvilken type vare dette produkt er. Hvis det er digitalt, skal du også markere den virtuelle boks:

Oprettelse af et virtuelt produkt.

Derefter kan du angive en pris for dit produkt ved hjælp af fanen Generelt under Produktdata og angive, om den er på lager i lagerindstillingerne :

Konfiguration af dine lagerindstillinger.

Når du er færdig, er alt, der er tilbage, at uploade et featured billede til dit produkt. Du kan også tilføje et par billeder af det ved hjælp af widgeten Produktgalleri , så kunderne får en bedre ide om, hvad de køber. Klik derefter på knappen Udgiv , og dit første element vil blive levende.

Trin # 3: Aktiver ekstra betaling Gateways

WooCommerce leveres som standard med PayPal-integration, og det kan også gøre det muligt for dig at acceptere checks, kontanter ved levering og bankoverførsler. Der er dog en god chance for, at du vil tilføje yderligere betalingsgateways for at nå flere brugere.

For at gøre dette skal du bruge WooCommerce-udvidelser, der ligner på WordPress-plugins. Vi vil snakke mere om, hvordan du opretter udvidelser i næste kapitel. For nu er det vigtigt at vide, at du kan finde alle de betalingsindstillinger, du skal bruge under WooCommerce> Udvidelser> Payment Gateways:

Nogle af betalings gateways tilgængelige for WooCommerce.

Alt du skal gøre er at klikke på den gateway, du vil tilføje, og du vil blive sendt til dens officielle udvidelsesside . Der kan du vælge hvilken type licens du vil bruge og downloade de filer, du skal konfigurere. Husk, at ikke alle WooCommerce-udvidelser er gratis, så du vil kun fokusere på de betalings gateways, du tror, ​​at din kundebase rent faktisk vil bruge.

Konklusion

WooCommerce kan pakke ind i mange muligheder, men du behøver ikke at blive skræmt af dets anvendelsesområde. Faktisk er platformen som helhed relativt let at bruge, takket være dens integration med WordPress. Du kan konfigurere WooCommerce og konfigurere de væsentlige funktioner i løbet af få minutter.

For at genbruge, her er de tre trin, du vil følge for at komme i gang med WooCommerce:

  1. Udfyld den indbyggede guiden.
  2. Tilføj dit første produkt (er).
  3. Aktivér yderligere betalings gateways.

I næste kapitel vil vi snakke mere om WooCommerce-udvidelser. Vi vil forklare, hvordan de kan hjælpe dig, og introducere nogle af de bedste muligheder. Det er et vigtigt emne, så læs videre!

Alt du behøver at vide om WooCommerce Extensions

WooCommerce-udvidelser er en af ​​platformens mest nyttige funktioner. Men meget ligesom WordPress-plugins , er overflod af udvidelser, der er tilgængelige for at downloade, at finde de rigtige til dit websted kan være udfordrende.

I en nøddeskal er det en smart idé at begynde med at tjekke nogle af de mest populære WooCommerce-udvidelser og spørg dig selv, om de passer til din butik. På den måde vil du ikke sidde fast med udvidelser, du ikke behøver virkelig.

I dette kapitel vil vi vise dig, hvordan du kommer i gang med WooCommerce-udvidelser, og forklar deres vigtige fordele. Så anbefaler vi fire af vores favoritvalg for nye og etablerede butikker. Lad os få bolden kørende!

Hvad er WooCommerce Extensions ?

Et eksempel på en WooCommerce-udvidelse.
WooCommerce extensions tilbyder en fantastisk måde at tilføje nye funktioner til din butik.

Udvidelser er WooCommerce’s version af WordPress plugins . De opfylder en lignende rolle ved at give dig mulighed for at tilføje ekstra funktionalitet til dit websted. Hvis du har fulgt så langt, skal du have en fuldt fungerende WooCommerce-butik klar. Så nu skal vi røre ved de to vigtigste fordele ved at bruge udvidelser:

  1. Du kan tilføje mere kraftfulde funktioner. WooCommerce leveres med de fleste af de grundlæggende e-handelsfunktioner, du har brug for, men du vil nok bruge udvidelser til at tilføje flere avancerede muligheder.
  2. De er nemme at oprette. Husk, hvordan vi installerer WooCommerce-plugin’et i et tidligere kapitel? Installation af udvidelser fungerer på samme måde , selv om de kun fungerer, hvis WooCommerce er aktiv på dit websted.

Faktisk vil vi gå så langt som at sige, at den eneste mulige ulempe for WooCommerce-udvidelser er, at nogle af dem kan være lidt dyre. Der er rimeligt prissat og endda gratis muligheder til rådighed, men i nogle tilfælde skal du have et anstændigt budget, hvis du ønsker at udvide din butiks funktionalitet.

2 af de bedste WooCommerce-udvidelser til nye brugere

Nu hvor vi har lavet vores sag for WooCommerce-udvidelser, lad os starte med to muligheder, der skal appellere til nye butiksejere.

1. WooCommerce Google Analytics (gratis)

WooCommerce Google Analytics-udvidelsen.

Google Analytics er et kraftfuldt værktøj, der giver dig oplysninger om dine besøgendes websted, hvilket hjælper dig med at træffe smartere beslutninger. WooCommerce Google Analytics giver dig mulighed for at integrere din nye butik med Googles platform og holde øje med, hvordan din butik udfører fra dit betjeningspanel.

Ved hjælp af denne udvidelse kan du spore brugerens adfærd i din butik, opdage, hvilke produkter der interesserer dem mest, bestemme, hvad de leder efter, og endda opdage, hvad de ikke finder. Plus, der er også en premium-mulighed, du kan opgradere til, hvis du vil have flere funktioner.

2. WooCommerce MailChimp ($ 49)

WooCommerce MailChimp-udvidelsen.

Email nyhedsbreve er en af ​​de bedste måder at holde kontakten med tidligere besøgende og fremme nye tilbud til et interesseret publikum. WooCommerce MailChimp giver dig mulighed for at integrere din butik med MailChimp e-mail marketing service, som gør det muligt for dig at sende personlige e-mails

Denne udvidelse gør det muligt for brugerne at tilmelde sig din e-mail-liste under checkout processen. Du kan derefter konfigurere det til at sende e-mails baseret på specifikke kundedata og købshistorik. Hvis du f.eks. Vil målrette mod tidligere kunder i en bestemt region, gør WooCommerce MailChimp det muligt.

2 af de bedste WooCommerce-udvidelser for etablerede butikker

Når du har lidt mere WooCommerce-oplevelse under dit bælte, vil du måske tilføje nogle avancerede funktioner til din butik. Lad os tjekke to udvidelser, der passer til regningen (selvom der ikke er noget, der stopper nye butiksejere fra at hente dem op).

1. Produktpakker ($ 49)

Produktpakken forlængelse.

Udbud af produktpakker er en testet måde at øge din butiks salg på . Selv om vi ikke vil fortælle dig, hvilken slags varer der skal inkluderes i dine bundter, kan vi anbefale den perfekte udvidelse til at tilføje denne funktionalitet til din butik – Produktpakker .

Sammen med at du kan kombinere flere produkter til salg, understøtter denne udvidelse også virtuelle og abonnementsbaserede elementer. Det betyder at du kan oprette en hvilken som helst type bundle, du ønsker.

2. WooCommerce Freshdesk ($ 79)

WooCommerce Freshdesk-udvidelsen.

Fremragende kundesupport er en af ​​de ting, der sætter de gode butikker bortset fra de dårlige, og WooCommerce Freshdesk kan hjælpe dig med at forbedre din. Denne udvidelse lader dig integrere din butik med Freshdesk- tjenesten, som igen giver dig mulighed for at modtage og administrere supportbilletter.

Derudover giver Freshdesk service dig mulighed for at oprette en vidensbase til din butik. På den måde kan dine brugere fejle problemer på egen hånd (hvis det er nødvendigt).

Konklusion

Ligesom WordPress plugins kommer WooCommerce extensions i alle smag og størrelser. Processen med at installere dem er enkel, og du kan finde hundredvis af gode muligheder i WooCommerce-depotet.

Her er nogle af vores yndlingsudvidelser for at komme i gang. De to første er ideelle til butikker, der lige er begyndt, og de sidste to er perfekte til avancerede brugere:

  1. WooCommerce Google Analytics : Dette er nok den bedste måde at integrere Google Analytics med WooCommerce.
  2. WooCommerce MailChimp : Grib denne udvidelse, hvis du vil bruge din butik til at skabe bedre e-mail marketingkampagner.
  3. Produktpakker : Denne udvidelse er en smart måde at pakke dine produkter på og sælge dem sammen.
  4. WooCommerce Freshdesk : Med denne udvidelse kan du oprette og administrere supportbilletter.

Nu hvor vi har dækket det grundlæggende for, hvordan du bruger udvidelser, er det tid til at tjekke nogle fremragende eksempler på butikker bygget med WooCommerce. Så fortæller vi dig, hvordan du bruger temaer for at sikre, at din ser lige så godt ud!

Fremragende eksempler på WooCommerce-websteder (og hvordan man replikerer deres succes)

WooCommerce tilbyder masser af praktiske funktioner til oprettelse af en online butik, men platformen handler ikke kun om funktionalitet. Det hjælper dig også nemt at tilpasse din butiks stil, så det ser fantastisk ut.

Den enkleste måde at gøre dette på er at bruge WooCommerce temaer, som fungerer lige de samme som deres almindelige WordPress kolleger. Desuden giver disse temaer dig en samling af funktioner, du kan bruge til at oprette en visuelt tiltalende butik uden at starte fra bunden.

I dette kapitel vil vi introducere dig til nogle eksempler på stilfulde WooCommerce-butikker, der kan tjene som inspiration. Derefter vil vi guide dig igennem processen med at vælge det rigtige tema for at få din butik til at skille sig ud. Lad os komme igang!

5 Eksempler på fremragende WooCommerce-websteder

Til dette formål besluttede vi at fokusere på nogle af de mest kreative og stilfulde WooCommerce-butikker, vi kunne finde. Lad os tale lidt om, hvad der gør hver af dem værd at tjekke ud.

1. Sodashi

Sodashi hjemmeside.
Sodashi tilbyder et glimrende eksempel på rent design.

Sodashi er et hudpleje firma baseret i Australien, og dets hjemmeside bruger en moderne, næsten minimalistisk stil. Produkterne selv har flotte skærmbilleder og instruktioner, som er et smart touch.

2. Roberto Coin

Roberto Coin hjemmeside.
Roberto Coin online butik er et glimrende eksempel på et luksuriøst mærke.

Roberto Coin er navnet på både mærke og designer bag denne fashionable smykke butik. Hver side på sin hjemmeside domineres af store, elegante screenshots, der giver en luksuriøs følelse.

3. Striiiipes

Striiiipes hjemmeside.
Striiiipes hjemmeside handler om farve og overbevisende produktbilleder.

Striiiipes mærke giver farverige, fashionable tilbehør til dit daglige liv, og dets hjemmeside afspejler dette fokus. Hvis du leder efter et eksempel på, hvordan du lader dine produktbilleder snakke, er dette et perfekt sted at starte.

4. BetterBody Foods

BetterBody Foods hjemmeside.
BetterBody Foods viser, at organiske onlinebutikker ikke behøver at se kedeligt ud.

Som du kan forestille dig fra sit navn, fokuserer BetterBody Foods på at hjælpe dig med at opnå en sundere kost. Dens butikside gentager dette mål, takket være sit valg af farver og design, og gør fremragende brug af mikrointeraktioner for at holde dig interesseret.

5. Søde som kager

The Sweet As Cake hjemmeside.
Sweet As Cakes hjemmeside klarer at leve op til sit navn.

Sweet As Cakes hjemmeside er et glimrende eksempel på, hvordan du tilpasser din WooCommerce butik til at matche din virksomheds stil. Dette websteds brug af typografi og farverige billeder er lige på punkt. Desuden havde designerne fremsynet med at inkludere et kort, som altid er et smart træk.

Sådan finder du fantastiske WooCommerce-temaer

Nu hvor du har set nogle inspirerende eksempler på, hvad du kan opnå med din WooCommerce-butik, er chancerne du klar til at finde dit eget fantastiske tema. Heldigvis arbejder WooCommerce-temaer på samme måde som almindelige WordPress-temaer . Den eneste forskel er, at de omfatter funktioner, der er specielt designet til at integrere med WooCommerce.

Selvfølgelig kan du bruge et standard WordPress tema – mange understøtter fuldt WooCommerce. Imidlertid er WooCommerce-specifikke temaer bygget op fra jorden med e-handelsplatformen i tankerne, så de er ofte en smartere indsats. Der er nogle gode gratis valg derude, og du kan også finde premium muligheder, der indeholder flere funktioner til en fast pris.

Når du leder efter temaer, vil du holde øje med dem, der opfylder følgende kriterier:

  • Seneste opdateringer: Temaer, der opdateres regelmæssigt, er mere sikre og mindre tilbøjelige til at forårsage konflikter.
  • Høje brugerbedømmelser: Jo bedre vurderingerne er, desto bedre er produktet (i de fleste tilfælde). Det er også en god ide at tjekke anmeldelser.
  • Funktionalitet, der er relevant for din niche: Selv blandt WooCommerce-temaer er der masser af muligheder, der er specifikke for bestemte industrier og virksomheder.

Med dette i tankerne, lad os tale om to af de bedste steder for at finde høj kvalitet WooCommerce temaer.

The WooCommerce Tema Butik

WooCommerce-temaparkens hjemmeside.
Du kan finde mange højkvalitetsmuligheder i WooCommerce-temabutikken.

WooCommerces temabutik skal nok være en af ​​dine første stop efter installation af plugin. Du kan finde et par fremragende gratis muligheder, såsom firmaets flagskib tema Storefront (som også tilbyder flere børns temaer) . Plus har butikken en bred vifte af premium temaer til flere nicher og alle typer butikker.

ThemeForest

The ThemeForest hjemmeside.
ThemeForest er et af de største præmiefortegnelser.

Next Up er ThemeForest et massivt arkiv for WordPress-temaer og indeholder endda sin egen WooCommerce-sektion. Indenfor finder du hundredvis af premium temaer til e-handelsplatformen, der målretter mod en bred vifte af nicher. Hvis du leder efter et tema, der indeholder funktioner, der er relevante for din branche, er ThemeForest nok det rette sted at se.

Konklusion

Det betyder ikke noget, om du er ny til e-handel – WooCommerce gør det nemt for alle at oprette en fantastisk online butik. Temaer spiller en vigtig rolle i den proces. Bevæbnet med det rigtige tema (og lidt øvelse), vil du være i stand til at lave butikker, der konkurrerer eller endog overgår de eksempler, vi viste dig tidligere.

Hvis du ikke er sikker på, hvor du skal begynde at kigge efter dit første WooCommerce-tema, skal du tjekke en af ​​disse muligheder:

  1. WooCommerces temabutik : Et godt sted at finde både gratis og premium WooCommerce temaer.
  2. ThemeForest : Det største arkiv af premium WordPress temaer.

Nu hvor vi har dækket det grundlæggende for at give din butik en makeover, er det tid til at rulle op i ærmerne og tale forretning. I det næste kapitel skal vi diskutere, hvordan man vælger at vælge de rigtige produkter til din butik, så hold dig opdateret!

Sådan vælges, fremvises og afsendes dine produkter

Et af de sværeste aspekter ved at starte en online butik kan vælge de rigtige produkter. Desværre er det ikke så nemt som at oprette butikken og sælge de første ting, der kommer til at tænke på. Hvis du ikke vælger dine produkter omhyggeligt, kan din butik aldrig finde de kunder, du har brug for.

At vælge de rigtige produkter kan være udfordrende, men der er måder at gøre opgaven lettere. For eksempel kan du studere din konkurrence, som skal pege dig i retning af produkter med en indbygget kundebase.

I dette kapitel skal vi snakke om, hvordan du finder og vælger de rigtige produkter til din butik, og hvordan du viser dem effektivt. Så fortsætter vi med at forklare dine forsendelsesindstillinger. Lad os komme på arbejde!

Sådan finder du (og vælger) de rigtige produkter til din butik

Et eksempel på to online produkter.
Det er afgørende for din succes at finde ud af om der er en efterspørgsel efter dine produkter.

At vælge de rigtige produkter til at sælge på din butik er en af ​​de vigtigste beslutninger, du vil gøre. Selvom du allerede har en ide for de slags varer, du vil liste, er det smart at overveje alle dine muligheder. Hvis der ikke er et marked for dine produkter, vil du finde ud af det, før din butik åbner for forretning. På den måde får du tid til at foretage ændringer i dine varer, så de er mere tiltalende, eller at skifte retninger helt.

Desværre er der ingen magisk liste over produkter, der altid vil sælge. Der er dog et par tips, du kan huske på for at øge dine chancer for succes:

Det sidste skridt er særlig vigtigt. Tross alt er konkurrencen alt sammen men garanteret i hver niche i dag, så det er afgørende for din succes at finde ud af en måde at skille sig ud fra andre butikker.

Sådan viser du dine produkter til optimale konverteringer

Et eksempel på et produktfotografi.
Fremragende produktfotografering kan gøre forskellen mellem et salg og en lukket fane.

En af de nemmeste måder at hjælpe din online butik på, er at vise frem højkvalitets produktfotografering. Faktisk kan produktfotos være lige så effektive som en stærk kopi, når det kommer til kørselssalg.

Tænk på det på denne måde – produktfotografier er ofte det første, de besøgende vil se, når de kommer til din butik eller klikker på et emne. Hvis dine ser ud som om de blev taget af en amatør (eller er for generiske), risikerer de potentielle kunder ikke engang at læse om produktet.

Hvis du tilfældigvis er en professionel fotograf, er du sandsynligvis oven på dette. Men uanset hvor lidt oplevelse du har, er der et par ting, du kan huske på for at sikre, at dine fotografier skinner. For eksempel:

  • Brug billeder, der viser dine produkter i aktion, så folk kan forestille sig at bruge dem.
  • Vis alle tilgængelige farver og stilarter.
  • Prøv at skyde hvert element fra forskellige vinkler .

Selvfølgelig er der langt mere at tage gode fotografier end disse grundlæggende tips, og der er masser af nyttige værktøjer, der kan hjælpe dig. Men hvis du holder fast i disse enkle retningslinjer, bør dine billeder være et snit over mange e-handelsbutikker.

Sådan begynder du at sende dine produkter via Dropshipping

Doba hjemmesiden.
Doba er et af de bedste dropshipping-virksomheder, der for øjeblikket er på markedet.

Mange online-butikker håndterer skibet manuelt eller lejer tjenester for at tage sig af det for dem. Der er dog en tredje mulighed for at overveje – ‘dropshipping’.

Denne metode giver dig ikke kun mulighed for at outsource din fragt, men giver dig også et indbygget katalog over produkter, du kan promovere på dit websted. Derfor behøver du ikke bekymre dig om at vælge de rigtige varer eller hvordan du sender dem. Alt du skal gøre er at markedsføre dine produkter.

At vælge den rigtige dropshipping-tjeneste kan være en skræmmende beslutning, da der er så mange tilgængelige . Der er dog få ting, du kan huske på for at finde den bedste:

  • Hvis du overvejer en bestemt tjeneste, skal du kigge efter brugeranmeldelser for at se, om de er positive.
  • Kontroller gebyrstrukturen for at se om der er skjulte gebyrer.
  • Beregn dine endelige priser , idet der tages hensyn til denne gebyrstruktur.

Husk, at selvom du bruger en dropshipping-tjeneste til at opfylde ordrer, har du stadig et ansvar over for dine kunder. Det er op til dig at vælge den rigtige service, så du vil ikke skuffe dem!

Konklusion

At vælge de rigtige produkter til din butik er lige så vigtigt som at vælge den bedste platform og tilpasse sin stil. Hvis du regner med varer uden tilstrækkelig efterspørgsel, kan din butik aldrig ramme sine salgsmål, og du kan ende i den røde.

Hvis du vil have din butik til at lykkes, er der tre ting at huske, når du begynder at notere produkter:

  1. Vælg de rigtige varer til dit publikum.
  2. Fremstil dine produkter med god fotografering.
  3. Afgør på en forsendelsesmetode (såsom dropshipping) for hurtigt at levere dine ordrer.

Nu hvor vi har dækket produkter, er det tid til at tale om, hvordan du maksimerer din WooCommerce butiks publikum. For at gøre det, vil vi udvide dine horisonter og lære dig at gøre din WooCommerce-opsætning til et flersproget kraftværk. Lad os gå videre til næste kapitel!

Sådan tilbyder du flere valutaer og sprog i WooCommerce

Selv den mest succesfulde online butik vil som regel nå et plateau, når det kommer til at tiltrække besøgende. At bryde det loft kan være svært, hvis du har et lille produktkatalog, så du vil finde måder at gøre din butik mere tiltrækkende for et bredere publikum.

Heldigvis tilføjer flere sprog og valutaer til din WooCommerce-butik en enkel måde at åbne op for helt nye markeder. Det bedste er, at denne måde, du behøver ikke at udvide dit produktkatalog med det samme. Alt du skal gøre er at sørge for at din butik er oversat korrekt, og du skal begynde at se et mere varieret udvalg af besøgende.

I dette kapitel vil vi nedbryde årsagerne til, at du skal tilbyde flere sprog og valutaer i din butik. Så taler vi om, hvordan man implementerer begge funktioner ved hjælp af plugins. Lad os komme på arbejde!

Hvorfor din butik skal tilbyde flere valutaer og sprog

En WooCommerce-butik med flere valutaindstillinger.
Viser dine priser i flere valutaer kan gøre dine kunders transaktioner lettere.

WooCommerce understøtter flere valutaer ud af boksen, men det giver dig kun mulighed for at indstille en af ​​dem som din standard. På samme måde kræver WordPress dig at vælge et sprog til dit websted. I de fleste tilfælde er denne begrænsning ikke et problem, men det kan være en downside for en online butik.

Hvis du er bekendt med nogle af e-handelsgiganterne, vil du bemærke, at de fleste af dem har flere butikker til at målrette mod forskellige regioner. Det er en gyldig tilgang, men du kan også tilføje støtte til flere sprog og valutaer til en eksisterende butik, hvilket kan være en endnu bedre løsning. Ved at udvide dine muligheder på denne måde kan du:

  • Nå et bredere publikum Jo flere sprog din butik understøtter, jo større er dets potentielle publikum .
  • Forenkle prisberegninger. Selvom din butik ikke understøtter flere sprog eller valutaer, får du sikkert internationale kunder fra tid til anden. De vil sidde fast og konvertere priser til deres lokale valutaer alene, hvilket ikke er ideelt.
  • Undgå at oprette nye butikker. Det kan være kompliceret at administrere en onlinebutik, aldrig huske flere versioner. På denne måde behøver du kun at være på toppen af ​​et enkelt sted.

Med disse fordele i tankerne, lad os tale om, hvordan du implementerer flere valutaer og sprog til din WooCommerce-butik.

Sådan tilbyder du priser i forskellige valutaer inden for WooCommerce

Som du måske ville forvente, er det muligt at tilføje flere valutaer til WooCommerce takket være et plugin. Vi bruger WooCommerce Currency Switcher , da det giver os mulighed for at implementere denne funktionalitet i løbet af få minutter:

WooCommerce Valuta Switcher plugin.

Gå videre og installer og aktiver plugin nu. Når du har gjort det, finder du en ny valuta- faneblad under WooCommerce> Indstillinger på dit dashboard:

Valg af din ekstra valuta.

Indenfor vil du se to forskellige valutaer, hvoraf den ene skal være din butiks standard. Hver indeholder den relevante forkortelse, symbol, beskrivelse og endda et flag, du kan ændre, hvis du vil.

Alt du skal gøre nu er, hvilken valuta du vil bruge som din anden mulighed. Den gratis version af WooCommerce Currency Switcher understøtter kun to valutaer. Hvis du har brug for mere, skal du opgradere plugin’et .

Lad os nu fokusere på at tilføje en ny valuta til din butik. Du kan finde en liste over valutakoder online , og alt du skal gøre er at finde den ønskede, og skriv den i fanen Valuta . Gem derefter dine ændringer, og din nye valuta vises som en mulighed i en rullemenu for hver af dine produkter:

Et produkt med flere valutaindstillinger.

Nu hvor vi har tacklet valutaer, lad os tale om, hvordan du tilføjer flere sprog.

Sådan opretter du en flersproget WooCommerce-butik

Tilføjelse af nye sprog til din WooCommerce-butik er lidt mere kompliceret end med ekstra valutaer. Den bedste måde at gøre det på er at tilpasse et af WordPress ‘bedste flersprogede plugins, WPML , til at arbejde med WooCommerce. For at bruge det med din butik skal du bruge et andet værktøj kaldet WooCommerce Multilingual :

WooCommerce Flersproget plugin.

Først og fremmest installer WPML plugin . Du behøver ikke konfigurere det for nu, da du stadig skal integrere det med WooCommerce, så det også understøtter produktoversættelse.

Derefter installerer du WooCommerce Multilingual plugin. Når begge værktøjer er oprettet, kan du tjekke denne top-to-bottom guide til oversættelse af din online butik . Vi kommer ikke til at lyve – det vil være en tidskrævende proces – men belønningerne er det værd.

Konklusion

Få flere øjne på din online butik er ikke altid let, men der er måder at gøre det på. Tilføjelse af nye sprog og valutaer til WooCommerce har f.eks. Potentialet til at åbne nye demografier, så du kan markedsføre dine produkter til.

Lad os gennemgå to af de enkleste måder at implementere disse funktioner i din WooCommerce-butik på:

  1. Vis dine priser i flere valutaer ved hjælp af WooCommerce Currency Switcher .
  2. Opsæt yderligere sprog ved hjælp af WPML og WooCommerce Multilingual .

Nu hvor vi har åbnet nye grænser til din WooCommerce-butik, er det tid til at tale om, hvordan du sikrer, at den kører i topform. I det næste kapitel skal vi diskutere, hvorfor du skal optimere din butiks ydeevne og hvordan man gør det!

Optimering af din WooCommerce Butiks ydeevne

Din e-handel butik ydeevne vil gøre meget for at bestemme sin succes. Hvis siderne tager for lang tid at indlæse, kan dine kunder blive frustreret og se andre steder for at lave deres køb. Det er naturligvis noget, du vil undgå for enhver pris.

Den gode nyhed er, at de vigtigste skyldige i præstationsspørgsmål er ret velkendte. Det betyder, at du kan løse problemet metodisk og arbejde igennem hvert potentielt problem, indtil du finder en eller flere løsninger, der reducerer dine indlæsningstider.

I dette kapitel skal vi snakke mere om, hvorfor det er vigtigt for din butik at indlæse hurtigt og forklare, hvad der kan komme i vejen. Så leder vi dig gennem tre enkle metoder til forbedring af din WooCommerce-butiks ydeevne. Lad os komme på arbejde!

Hvorfor det er vigtigt at optimere din butik (og hvad der kan være langsommere det)

At have dine butikssider tager et par sekunder at indlæse, måske ikke lyde som et stort problem, men det kan faktisk være en deal breaker. Lange indlæsningstider er forbundet med høje afvisningsfrekvenser , og de kan påvirke dine konverteringer negativt.

Den gode nyhed er, at de sædvanlige syndere bag disse afmatninger er velkendte. De omfatter ofte:

  • Dårlig optimering af webstedet: Hvis du ikke sørger for, at dit websted kører i topform, kan det sænke over tid.
  • Bloated plugins: Nogle plugins er ikke så godt bygget eller optimeret som andre, hvilket betyder, at de kan bremse dit websted.
  • Brug af den forkerte hosting plan: Hvis du har vokset din plan, vil dit websteds præstationer sandsynligvis lide.
  • En langsom webhost: Ikke alle web værter er lavet lige, og nogle er simpelthen hurtigere end andre.

For tiden vil vi antage, at din webhost er ikke problemet, da det ofte betyder at du skal skifte til en ny vært . I stedet skal vi lære dig, hvordan du tager en praktisk tilgang til optimering af din butik.

3 enkle måder at optimere din WooCommerce-butiks ydeevne på

Der er mange måder at forbedre din butiks præstation manuelt på, men disse tre metoder skal give dig et godt boost med det samme.

1. Optimer dine billeder

Et af de vigtigste aspekter ved enhver online butik er dens produktbilleder. Kvaliteten af ​​dine fotografier kan direkte påvirke dine konverteringer , så du vil have din virksomhed så professionel som muligt.

Problemet er, at billeder af høj kvalitet har tendens til at tage mere plads, hvilket kan bremse dit websted. Heldigvis kan du løse problemet ved at komprimere dem. Der er masser af værktøjer, der gør det muligt at optimere størrelsen på dine billeder, mens de kun påvirker deres kvalitet, som f.eks. Komprimer JPEG og PNG-billeder :

Komprimer JPG og PNG-plugin.

Installation og aktivering af dette værktøj fungerer bare som med et andet plugin , og når du er færdig, vil det gøre det muligt for dig at automatisere optimeringsprocessen for ethvert billede, du uploader. Hvis du hellere vil gøre jobbet manuelt, kan du altid bruge webversionen af det samme plugin, som giver dig mulighed for at optimere op til 20 billeder ad gangen.

2. Udskift dine langsomme plugins eller udvidelser

Ikke alle plugins og udvidelser er lavet ens, og nogle kan bremse din butik på grund af dårlig optimering. Tænk på det på denne måde – hver plugin du tilføjer giver ny funktionalitet til dit websted, men i nogle tilfælde gør de det på en ineffektiv måde, der bremser alt ned.

At løse dette problem er forholdsvis ligetil, men det kan tage lidt tid. Alt du skal gøre er at sikkerhedskopiere din butik, så start gennem din liste over plugins en efter en og deaktiver dem:

Deaktivering af et WordPress-plugin.

Når du har deaktiveret hvert plugin, skal du teste dit sides indlæsningstider for at se, om der er nogen forbedringer. Hvis hastighederne forbliver de samme – eller forbedringen er minimal – genaktiveres det pågældende plugin og prøv det næste i stedet. Husk på, at der sandsynligvis vil være nogle små variationer under hver præstationsprøve, så vi anbefaler at foretage nogle få og gennemsnitlige resultater for et mere komplet billede.

3. Prøv at bruge et Content Delivery Network (CDN)

To af de vigtigste faktorer bag dårlig ydelse er serverafstand og belastning . Hvis dine servere er overbelastede eller for langt væk fra dine besøgendes placeringer, kan dit websted langsomt indlæses. Et Content Delivery Network (CDN) tackler dette problem ved at distribuere cachelagrede kopier af dit websted til nærliggende steder fra datacentre rundt om i verden og derved lette belastningen på dine primære servere.

Hvad angår hvilken CDN der skal bruges, er vi store fans af CloudFlare takket være dens fremragende gratis niveau :

CloudFlare CDN.

Plus, integration af WordPress med CloudFlare er bemærkelsesværdigt let. Du kan også overveje et alternativ som Jetpack’s Photon , som gør det muligt at cache din butiks billeder. Det er ikke så magtfuldt som en fuld CDN, men det er let at oprette og kan forbedre din butiks ydeevne drastisk.

Konklusion

Hvis din WooCommerce butik tager længere tid end normalt at indlæse, skal du ikke bekymre dig – det er noget der sker med mange hjemmesider. Heldigvis er der masser af måder at fremskynde tingene på. Du kan arbejde på at optimere din butiks opsætning, og hvis det ikke virker, kan du altid overveje en ny hostingplan eller en anden udbyder .

Lad os se på tre af de enkleste måder at øge din butiks ydeevne på:

  1. Optimer dine billeder.
  2. Udskift dine langsomme plugins eller udvidelser.
  3. Prøv at bruge en CDN.

Nu hvor dit websted er tilbage i topform, er det tid til at begynde at tænke på måder at udvide din WooCommerce-butiks potentiale på. Med det formål vil vi snakke om nogle af de fedeste integrationer, du kan tilføje til platformen i næste kapitel!

Sådan integreres tredjeparts e-handelsplatforme med WooCommerce

WooCommerce er en kraftfuld platform alene, men du kan også integrere den med andre e-handelstjenester for at få endnu mere funktionalitet. Spørgsmålet er, hvilke platforme der er værd at integrere med WooCommerce, og hvordan kan de hjælpe med at forbedre din online butik?

Ikke alle integrationer er en god ide for alle e-handelsbutikker, så du skal tænke på, hvad dit publikum har brug for, og hvordan du kan forbedre deres oplevelse. Ofte er det bedste skridt at tage en side fra de mest succesrige e-handelsplatforme, såsom Amazon , eBay og Shopify .

I denne artikel snakker vi om, hvilke e-handelsintegrationer der er, og hvordan de kan hjælpe dig. Så introducerer vi dig til tre nyttige integrationer med de store e-handelsplatforme, der er nævnt ovenfor, og viser dig hvordan du kommer i gang med hver enkelt. Lad os komme på arbejde!

Hvilke WooCommerce-integrationer er (og hvordan de kan få gavn af din butik)

I denne sammenhæng betyder integration simpelthen at tilføje nogle eller alle en platforms funktionalitet til en anden. For eksempel, herunder Shopifys Køb nu- knap i din WooCommerce-butik, er en måde at integrere de to platforme på.

Dette er afgørende, fordi disse kombinationer kan være en stor velsignelse til din butik. For eksempel:

  • Når du registrerer dine WooCommerce-produkter automatisk på en tredje platform, kan du få flere øjne på dem, hvilket burde føre til mere salg.
  • Tilføjelse af checkout muligheder, som WooCommerce ikke understøtter ud af boksen, kan få dig flere konverteringer.

Disse typer integrationer er almindelige for e-handelsbutikker, da ingen platform har det hele. Derfor vil vi give dig lidt vejledning om, hvordan du trækker dem ud.

Sådan integreres WooCommerce med tredjeparts e-handelsplatforme (på 3 måder)

Der er mange typer af WooCommerce-integrationer, men vi ønsker at fokusere på tre af de enkleste og mest nyttige. Disse metoder hjælper dig med at udnytte funktioner fra nogle af de største aktører i e-handel, så overvej at give dem hvert skud.

1. Liste dine WooCommerce-produkter på eBay

Visning af dine produkter på din online butik er fantastisk, men det er endnu bedre at have dem opført på flere websteder. Hvis en af ​​disse websteder sker for at være eBay , er det fantastisk.

Selvfølgelig kan enhver liste deres produkter manuelt på begge websteder, så nøglen bag denne integration er at gøre det så effektivt som muligt. Vi anbefaler at bruge WP-Lister Lite til eBay- plugin:

WP-Lister til eBay-plugin.

Dette værktøj gør det muligt for dig at tage dine WooCommerce-produkter, tilpasse dem til eBay-formatet og offentliggøre snesevis af dem med et par klik. Plus, det kan gøre det muligt for dig at fjerne varer fra begge websteder, når de er blevet solgt.

Som sædvanlig skal du først installere og aktivere plugin’et . Derefter skal du blot konfigurere plugin’et , og du kan begynde at notere dine produkter på eBay.

2. Udgiv dine WooCommerce-produkter på Amazon

Denne integration fungerer stort set den samme som den, vi lige har dækket. Den eneste forskel er, at i dette tilfælde arbejder du med Amazon i stedet for eBay.

For at fjerne denne integration skal du bruge WP-Lister Lite til Amazon- plugin:

WP-Lister til Amazon plugin.

En af de største fordele ved at notere dine produkter på Amazon er, at du kan bruge dets Fulfillment by Amazon (FBA) program , som håndterer fragt til dig. WP-Lister Lite til Amazon understøtter denne funktion, men husk på, at hvis du bruger det, skal du rette køb på din WooCommerce-butik til dine Amazon-lister. For at komme i gang, vil du gerne tjekke en online guide til konfiguration af begge platforme til at arbejde sammen.

3. Tilføj Shopify’s Køb nu- knap til WooCommerce

Shopify’s Køb nu- knap giver dig mulighed for at tilføje produkter fra den platform til din WooCommerce website. Hvis du tidligere har brugt Shopify og stadig ikke har importeret alle dine produkter fra en butik til den anden, kan dette være et godt stopgap-mål:

Shopify Køb nu-knappen.

På den anden side kan du også bruge Shopify og WooCommerce sammen på lang sigt. For eksempel gør det førstnævnte muligt for dig at let dropship dine produkter , hvilket kan være en enorm timesaver for varer med stor omsætning.

Vi er store fans af WooCommerce, men det betyder ikke, at du ikke bør overveje at udnytte nogle af Shopifys bedre funktioner. Plus, at skabe og tilføje en Køb nu- knap til din WooCommerce-butik er forholdsvis enkel.

Konklusion

Integrationer er en glimrende måde at tilføje funktioner til din butik, som WooCommerce ikke indeholder ud af boksen. Disse kombinationer gør det også muligt at forbinde din butik med nogle af de mest populære online-forhandlere.

Her er tre forslag til at komme i gang, hvis du vil udvide din online butiks funktionalitet:

  1. Skriv dine WooCommerce-produkter på eBay ved hjælp af WP-Lister Lite til eBay- plugin.
  2. Udgiv dine WooCommerce-produkter på Amazon, med WP-Lister Lite til Amazon- plugin.
  3. Tilføj Shopify’s Køb nu- knap til WooCommerce for at udnytte begge platforms funktioner.

Hidtil har vi dækket både integrationer og udvidelser. Nu skal din butik have alle de funktioner, den har brug for for at komme ud af jorden. Det betyder, at det er tid til at tale om et andet emne, der er kritisk for dets succes – svindelforebyggelse. I næste kapitel skal vi lære dig hvordan du sikrer din butik, og hvorfor det er så vigtigt!

Svig forebyggelse for din WooCommerce Store

Online bedrageri er den grimme underbelly af e-handel. Næsten hver butik skal håndtere det på en eller anden måde, og nogle bliver ramt hårdt nok til at forårsage alvorlige økonomiske og endda juridiske problemer. Jo mere du vokser, jo større er et mål, du bliver – så du har ikke råd til at ignorere online-sikkerhed.

Den gode nyhed er, at du kan være proaktiv om at sikre dit websted. Selvom du ikke kan gøre onlinesvindel helt væk, kan du minimere din butiks risici, indtil de bare er et andet blimp på din radar. På den måde vil du være i stand til at fokusere på at forbedre dit salg frem for at beskæftige sig med svindlere.

I dette kapitel skal vi snakke om den reelle virkning af onlinebudse på e-handelssites og gå over tre måder, hvorpå du kan beskytte din WooCommerce-butik. Lad os knække denne sag åben!

Virkningen af ​​online svindel på e-handel butikker

Når det kommer til bedrageri, er den største trussel du skal passe på, tilbageførsler. Når alt kommer til alt betaler de fleste online ved hjælp af deres kreditkort, enten direkte eller via en betalingsprocessor som f.eks. PayPal. Hvis et kreditkort bliver stjålet, kan ejeren normalt vende utilsigtede betalinger. Men nogle mennesker gør også det med det formål at undgå at betale for deres køb.

Uanset hvad i disse scenarier er du den, der i sidste ende skal absorbere omkostningerne. Det er sådan en almindelig begivenhed, at den har en betydelig indvirkning på hele branchen. Lad os tage et kig på nogle statistikker, bare for at give dig en ide om den skala, vi taler om:

E-handel bedrageri er en alvorlig trussel, især hvis du er en ny butik med små fortjenstmargener. Derfor betaler det sig at være proaktiv. Derefter lærer vi dig, hvordan du gør netop det.

3 måder at beskytte din WooCommerce butik på fra online bedrageri

Lad os sparke ting ved at bemærke, at der er mange metoder, du kan bruge til at sikre din e-handel butik. Disse tre er dog nemme at implementere og effektive, hvilket gør dem perfekte til nye butikker.

1. Forbedre brugen af ​​Hypertext Transfer Protocol (HTTPS)

Amazonas hjemmeside.
Brug af HTTPS er et must for enhver seriøs online butik.

HTTPS er en protokol, der krypterer alle de data, dine brugere sender via dit websted. Dette omfatter brugernavne, adgangskoder, kontaktoplysninger og betalingsoplysninger. Næsten alle de informationer, der handler om e-handel, er følsomme, så det er vigtigt at holde alt sikkert.

De fleste online-forhandlere bruger i disse dage HTTPS, og implementering af det er nemmere end nogensinde. Du skal blot have et SSL-certifikat (Secure Sockets Layer) , som du kan gøre gratis ved hjælp af en tjeneste som Lad os Kryptere :

Lad os kryptere hjemmesiden.

Når du har et certifikat , kan du bede din webhostingudbyder hjælpe dig med at håndhæve brugen af ​​HTTPS på din WooCommerce-butik. Alternativt kan du gøre det selv, hvis du er komfortabel med den tilgang.

2. Hold WooCommerce og dens udvidelser opdateret

En WooCommerce checkout sektion.
Opdatering af dine betalingsprocessorudvidelser er en smart måde at forhindre lækager på.

Hvert websted har et svagt punkt, og i mange tilfælde kan de spores tilbage til softwareproblemer. Jo ældre et program er, jo mere sandsynligt er det at være sårbart over for angreb. Dette gælder for WooCommerce og dens betalingsprocessorudvidelser .

WooCommerce version 2.3.10 indeholder for eksempel en farlig sårbarhed, der kunne udnyttes til at downloade følsomme filer fra websteder. Holdet bag platformen behandlede dette problem hurtigt. Hvis du ikke holder dig opdateret, får du imidlertid ikke afgørende patches som dette i tide.

Den gode nyhed er, at der er en simpel løsning på dette problem – hold øje med dit dashboard, og implementer eventuelle ventende WooCommerce og udvidelsesopdateringer hurtigst muligt. Det er en lille indsats, der kan have en enorm udbetaling.

3. Brug en svindelbeskyttelsestjeneste

The Signifyd hjemmeside.
Brug af en svindelbeskyttelsestjeneste som Signifyd kan beskytte dig mod tilbageførsler.

Sidst men ikke mindst har du også mulighed for at ansætte en svindelbeskyttelsestjeneste for at overvåge køb på dit websted. Husk på, at dette normalt er en dyr rute, men det er også en glimrende måde at udrydde svigagtige transaktioner på.

De fleste af disse tjenester arbejder ved at analysere alle indkøb, ved hjælp af deres egne algoritmer, der søger almindelige røde flag. Hvis en transaktion vises sketchy, forsøger tjenesten at verificere, om købet er legitimt, før det bliver gennemført.

Denne metode kan være overkill for nogle nye websteder. Hvis du regelmæssigt bliver ramt af bedrageri, er dette en solid løsning. Heldigvis er der masser af fremragende serviceydelser, der kan hjælpe dig.

Konklusion

Hver WooCommerce butik skal være opmærksom på e-handel bedrageri . Det er ikke smukt, men det kommer med territoriet, når du begynder at sælge produkter online. På plus side er der masser af metoder til at beskytte din butik fra svindlere, og implementere selv et par af dem vil sætte dig foran pakken.

Her er tre enkle måder, du kan gøre for at forhindre svindel på din e-handelsside:

  1. Forbedre brugen af ​​HTTPS.
  2. Hold WooCommerce og dine udvidelser opdateret.
  3. Brug en svindelbeskyttelsestjeneste.

På dette tidspunkt skal du have en sikker WooCommerce-butik, men du har måske ikke lavet dit første salg endnu. I næste kapitel hjælper vi dig med at løse det ved at introducere dig på flere måder at markedsføre din butik uden at bryde dit budget. Lad os få det rigtige!

Top måder at markedsføre din online butik (uden at bryde banken)

Selv den smukkeste WooCommerce-butik kan stadig kæmpe for at tiltrække kunder. Der er så mange online-forretninger for næsten alle nicher, at hvis du vil have dit websted til at lykkes, skal du få ordet ud.

Den gode nyhed er, at du ikke behøver at bruge en formue for at få flere mennesker til at se dine produkter. Der er masser af måder at markedsføre din e-handel butik på et budget, og når salget begynder at rulle ind, kan du opskalere de samme metoder til endnu bedre resultater. Du kan f.eks. Bruge sociale medier som Instagram til at markedsføre dine produkter uden at bruge en cent.

I dette kapitel vil vi gå igennem fire enkle måder at markedsføre din butik uden at bryde banken. Lad os komme igang!

1. Brug sociale medier til at få ordet ud

E-handel Guide's Twitter konto.
Sociale medier er et af de bedste steder at opbygge et publikum og markedsføre dine produkter.

Godt over to milliarder mennesker bruger nu mindst en form for sociale medier. Det betyder, at hvis du kan få fat i en af ​​de populære platforme, kan du nå et massivt publikum af potentielle nye kunder.

Du kan altid betale for annoncer på din valgte platform, men vi er delvist mere budgetvenlige (og automatiserede) markedsføringsmetoder. Her er en simpel vejledning til at promovere din WooCommerce-butik ved hjælp af sociale medier:

  1. Opsæt konti på alle platforme, der er relevante for din butik og dets publikum.
  2. Find et værktøj til at automatisere deling af dit indhold til sociale medier, som f.eks. IFTTT .
  3. Gør brug af populære hashtags i din niche, og svar på kommentarer for at øge engagementet.

Hvis du vil være så effektiv som muligt, er det også smart at fokusere din indsats på de største sociale medier platforme, som Instagram og Facebook .

2. Nå ud til influencer i din niche

WooCommerce's Instagram-konto.
Jo flere tilhængere en konto tiltrækker, jo flere konverteringsmuligheder den har.

Influencers er sociale medier brugere eller konti med mange tilhængere og meget højt engagement. At få en omtale eller påtegning fra en af ​​disse tal kan give dig en masse salg.

Forhandling med indflydelse er ofte billigere end andre former for reklame. I nogle tilfælde kan du endda være i stand til at bytte med dem. Lad os gå over et par trin for at hjælpe dig med at få forhandlingerne fra jorden:

  1. Identificere influencer i din niche.
  2. Kontakt dem for at se, om de er villige til at reklamere for dine produkter.
  3. Forhandle en kurs eller serviceudveksling.
  4. Enig på den meddelelse, du vil have, at de skal offentliggøre.

Husk at nå ud til konti i din specifikke niche er en afgørende del af denne proces. Efter alt er deres tilhængere mere tilbøjelige til at være interesserede i produkter som din.

3. Forbedre din butiks Search Engine Optimization

Et Google-søgeresultat.
Søgemaskine trafik er en af ​​de mest pålidelige kilder til kunder.

Search Engine Optimization (SEO) er processen med at optimere din butik for at få bedre resultater på platforme som Google. Det kræver arbejde, men det er også en af ​​de bedste måder at sikre langsigtet trafik til din butik. Plus, du behøver ikke bruge nogen penge til at forbedre din SEO effektivt

Der er masser af plugins, der kan hjælpe dig med din WooCommerce butiks SEO. Vær også opmærksom på disse tips for at opnå de bedste resultater:

Disse foranstaltninger gør det lettere for søgemaskiner at finde dine produkter og rangordne dem mere højt. Du vil sandsynligvis ikke se resultater med det samme, men SEO arbejde betaler sig på lang sigt.

4. Brug Pay-Per-Click-annoncering

En PPC-annonce.
Med PPC reklame kan du nå et massivt publikum og sætte dit eget marketingbudget.

Pay-Per-Click Advertising (PPC) er, når du kører annoncer på en bestemt platform, og betaler for hvert klik på disse annoncer. Det er en fantastisk måde at målrette mod brugere, der allerede er interesserede i dine produkter eller niche. Plus, du kommer til at indstille dit eget budget, og i de fleste tilfælde skal hvert klik kun koste dig et par cent .

For at være retfærdig er PPC-reklame ikke et simpelt felt at mestre , og du kan muligvis ikke se resultater uden at investere tid og penge. Ikke desto mindre er der et par skridt for at få processen igangsat:

  1. Vælg en platform for at reklamere for.
  2. Indstil et budget og fordel det mellem annoncer for at maksimere, hvor mange data du får.
  3. Test variationer af dine annoncer for at se, hvilke resultater der fungerer bedre.
  4. Opskalere dine bedste resultater.

Hvis du har et meget stramt budget, anbefaler vi, at du venter på at implementere denne metode, indtil dine produkter har en sund fortjenstmargen. Du skal bruge lidt penge til at lege med for at gøre PPC arbejde for dig – men resultaterne kan være imponerende.

Konklusion

At slå din WooCommerce-butik til en succeshistorie tager tid. For at komme der skal du vokse dit publikum lidt efter lidt og samle hver led i at blive en gentagelseskund. Imidlertid er fordelene ved denne investering værd. Plus, når din butik bliver mere populær, får du et større marketingbudget til at arbejde med.

Lad os genoprette fire af de mest effektive måder at markedsføre din WooCommerce-butik på på et budget:

  1. Brug sociale medier til at få ordet ud.
  2. Nå ud til influencer i din niche.
  3. Forbedre din butiks SEO.
  4. Brug PPC reklamer.

Alt, hvad der er tilbage til at tale om nu, er, hvad der sker, når din butik begynder at tjene nok penge, så du kan arbejde på det på fuld tid. På det tidspunkt kan du altid outsource nogle eller alle dine ledelsesopgaver, så du kan fokusere på vækst og udvikling. Det er det emne, vi skal undersøge sidst!

Outsourcing din WooCommerce Store Management

Nu skal din butik være i gang, og du har måske lavet et par salg. Selv om det stadig er tidligt i dit WooCommerce butiks liv, vil du gerne begynde at tænke på fremtiden. Mere specifikt, hvad sker der, når din butik vokser til det punkt, hvor det administreres, bliver et fuldtidsjob?

Den gode nyhed er, at der ikke er nogen grund til, at du ikke kan outsource dine ledelsesopgaver. Sikker på at finde den rigtige hjælp kan være udfordrende, men de potentielle fordele er masser. Chief blandt dem er, at du får mere fritid.

I dette sidste kapitel skal vi tale om fordele og ulemper ved outsourcing af din butiks ledelse. Så leder vi dig igennem processen med at finde de rigtige kandidater og få bolden til at rulle. Lad os begynde!

Fordele og ulemper ved outsourcing af din WooCommerce Store’s ydeevne

Ved nu skal du være opmærksom på alle de små opgaver, der kører en e-handel butik indebærer. Disse omfatter opdatering af produkter, håndtering af overførsler , fotografering, besvarelse af e-mails og meget mere. Det er en masse arbejde, og det tilføjer hurtigt. Derfor kan træning af en anden til at gøre det være en smart ide, hvis dit budget tillader det.

Som med alt andet i livet har outsourcing af din butiks ledelse sine fordele og ulemper. Lad os starte med fordelene:

  • Det frigør tid for dig at bruge på andre ting.
  • Du kan fokusere på store billedbeslutninger snarere end micromanagement.
  • Du kan outsource de opgaver, du ikke kan lide eller ikke har det godt at gøre.

Alt i alt er det nogle overbevisende grunde. Men vi skal også nævne ulemperne ved outsourcing, så du kan få det fulde billede:

  • Det er ikke billigt.
  • At finde den rigtige kandidat kan være en vanskelig proces.
  • Du skal bruge tid på at træne nye lejemål.

Om proffene opvejer ulemperne eller omvendt, afhænger af din unikke situation. Hvis du beslutter at outsource dine ledelsesopgaver, læs videre for at finde ud af hvordan!

Sådan udliciteres din WooCommerce Store Management (i 3 trin)

Hvis du tror, ​​du er klar til at lade en anden hjælpe dig med at styre din butik, er der tre trin for at få det til at fungere.

Trin # 1: Se efter den rigtige kandidat (e)

Hvor mange mennesker du vil ansætte for at styre din butik vil afhænge af, hvor meget arbejde der er. Hvis du bringer mere end en kandidat om bord, skal du huske på, at du skal opdele deres pligter i overensstemmelse hermed.

Uanset hvor mange personer du leder efter, anbefaler vi at holde øje med følgende egenskaber:

  • Erfaring ved hjælp af WooCommerce, og muligvis andre e-handelsplatforme.
  • Fremragende kommunikationsfærdigheder.
  • Masser af tid til at passe dit arbejde i deres tidsplan.

Det vigtigste du bør se efter på dette stadium er en person, der ikke behøver at holde hånden. Når alt kommer til alt, træner en person uden erfaring normalt for meget tid. Tidligere har vi haft succes på freelance-websteder som Upwork , hvilket er utroligt populært blandt fjerntliggende arbejdere:

Upwork-hjemmesiden.

Selvfølgelig er der andre pålidelige platforme til rådighed, og du bør kunne finde egnede kandidater på nogen af ​​dem, hvis du tager din tid og tilbyder anstændige satser.

Trin # 2: Skitsere dine ledelsespligter

Hvad gør du hver dag for at styre din WooCommerce-butik? Dette er et spørgsmål, du skal kunne besvare og forklare for dine kandidater. Desuden skal du nedbryde dine opgaver i specifikke opgaver, så der er ingen forvirring om, hvad dine medarbejdere skal gøre. Jo mere detaljeret du får om dette, jo bedre, og du kan endda bruge oplysningerne som led i en kontrakt for at spille det sikkert.

Lad os gå over et par enkle trin til at oprette en detaljeret arbejdsoversigt for din leder (er):

  1. Lav en liste over alle de opgaver, du vil outsource.
  2. Medtag alle forklaringer for hver opgave.
  3. Bemærk, hvor meget tid du forventer at hver opgave skal tage.
  4. Angiv eventuelle processer, der kræver din godkendelse.

Når du har alle disse oplysninger, gem det som et dokument og brug det under din ansættelsesproces. Professionelle frilansere vil sætte pris på din opmærksomhed på detaljer og kan være mere tiltrukket af din fortegnelse.

Trin # 3: Overvåg din butiks ydeevne

Selv efter at din nye leje er afregnet, er dit arbejde endnu ikke færdigt. Du overdrager nogen med et værdifuldt projekt, så det er fornuftigt, at du skal holde øje med dem, i hvert fald i første omgang.

Hvis du føler at tingene ikke går så godt som de kunne være, skal du give feedback til din leder (e). Efter et stykke tid, hvis du ikke føler at de passer godt, er det smarte træk at dele veje og se efter en anden.

Når du har fundet den rigtige kamp og kan stole på deres arbejde, kan du simpelthen overvåge din butiks store målinger (f.eks. Dit salgstal og konverteringsfrekvenser ). Bortset fra det, vil du være fri til at fokusere din tid på andre projekter!

Konklusion

At lade en anden tage sig af alle de små opgaver at administrere din online butik kan være skræmmende – især i betragtning af al den indsats, du har lagt i at bygge den. Men outsourcing dine ledelsesopgaver er en smart beslutning, hvis du sætter pris på din tid og har råd til det.

Lad os gennemgå de tre trin til outsourcing af din WooCommerce-butiks ledelse:

  1. Kig efter den rigtige kandidat (er).
  2. Skitsere dine ledelsesopgaver.
  3. Overvåg din butiks ydeevne.

Hvis du har gjort det så langt, bør du være fuldt forberedt til at tackle opgaven med at oprette og dyrke en WooCommerce-butik. Det kan være et hårdt arbejde, da du bliver nødt til at jonglere en masse bolde, men belønningerne er det værd.

Afsluttende tanker

Vi har dækket en masse oplysninger i hele denne vejledning. Nu skal du have alle de grundlæggende ting, du skal bruge til at opbygge og dyrke din WooCommerce- butik. Du har lært at tilføje produkter, optimere og markedsføre din butik, integrere den med forskellige nyttige værktøjer og meget mere.

Selvfølgelig, med et felt så komplekst som e-handel, vil der altid være noget nyt for at lære ned linjen. Husk, at du altid kan henvise til denne vejledning når som helst, hvis du ikke er sikker på, hvad din butiks næste træk skal være. Vi opfordrer også dig til at tjekke vores bibliotek af e-handelsguides og nyheder, hvis du ønsker at fordybe dig endnu mere i feltet.

Har du spørgsmål til, hvordan du opretter dit e-handelswebsted med WooCommerce? Spørg væk i kommentarfeltet nedenfor!

You May Also Like

About the Author: admin