Bedste E-handelsplatform 2018 – Anmeldelser

Opbygning af din e-handelswebsted har aldrig været nemmere med nemme at bruge og overkommelige og bedste E-handelsplatforme tilgængelige i 2018. Vi har gjort det nemt for dig at sammenligne e-handelsplatforme. Nedenfor er et udvalg af de mest almindelige DIY skybaserede e-handelsplatforme, der er nemme at bruge.

Sammenlign de bedste e-handelsplatforme

1

  • Stor hastighed og belastningstider
  • Opstilles i løbet af en weekend
  • Brugerdefineret domænenavn
  • Tilføjelser
  • Stort design
  • Pris 9
  • Brugervenlighed

    10

  • Support

    10

  • Funktioner

    10

2

  • Gratis plan tilgængelig
  • Masser af skabeloner
  • HTML5 editor
  • Nem at bruge online betalinger
  • Træk-og-slip-grænseflade
  • Pris

    10

  • Brugervenlighed

    8

  • Support

    10

  • Funktioner

    10

3

  • Awesome management værktøjer
  • Fremragende marketing muligheder
  • Masser af apps
  • Understøtter flere valutaer
  • 24/7 Support
  • Pris

    8

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    10

  • Funktioner

    10

4

  • Attraktive skabelondesigner
  • Great Analytics
  • Fremragende marketingværktøjer
  • overkommelige
  • Ingen transaktionsgebyrer
  • Pris

    9

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    9

  • Funktioner

    10

5

  • Det er gratis
  • Baseret på WordPress
  • Kuponkoder
  • Email Marketing
  • Pris

    10

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    9

  • Funktioner

    8

6

  • Enkel at oprette / bruge
  • Masser af temaer
  • Lave løbende omkostninger
  • Pris

    9

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    8

  • Funktioner

    9

7

  • Let at bruge
  • Gratis til små, basale butikker
  • Tidsfølsomme rabatter
  • Andre Marketingværktøjer
  • Pris

    7

  • Brugervenlighed

    10

  • Support

    10

  • Funktioner

    7

8

  • Stort Fællesskab
  • Let at hakke og ændre
  • Understøtter yderligere
    Plugins og tilføjelser
  • Pris

    10

  • Brugervenlighed

    8

  • Support

    8

  • Funktioner

    7

9

  • Naturlig grænseflade
  • Integrerende beholdning
  • Kunde support
  • Pris

    7

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    9

  • Funktioner

    8

10

  • Stærke Multi-App Integration
  • Bredt udvalg af betaling
    processorer
  • Personlig kunde
    Support
  • Pris

    7

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    9

  • Funktioner

    8

11

  • Ubegrænset produktopbevaring
    Muligheder
  • Bredt udvalg af betaling
    Gateways understøttet
  • Stærk chat og telefonsupport
  • Pris

    8

  • Brugervenlighed

    7

  • Support

    9

  • Funktioner

    9

12

  • Designet til brugervenlighed
  • Robust Marketing Toolkit
  • Multi-Store Funktion
  • Pris

    7

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    6

  • Funktioner

    10

13

  • Brugervenlig
  • Skalerbar
  • Feature-Intensiv
  • Pris

    6

  • Brugervenlighed

    9

  • Support

    7

  • Funktioner

    10

E-handelsplatform Anmeldelser

Shopify er en af ​​lederne i e-handelsrummet, og måske det nemmeste at bruge værktøj til at opbygge din online butik med.

Uanset om du lige er begyndt (og ikke har nogen hjemmeside eller e-handelsoplevelse overhovedet), eller hvis du leder efter en måde at tage din virksomhed til næste niveau, lover vores Shopify review at have noget at passe du!

Wix er en af ​​de mest populære hjemmeside byggepladser derude. Det er brugervenligt, nemt at forstå, og gør det muligt for dig selv at opbygge en højkvalitets online butik (eller hjemmeside). Der er ingen tekniske færdigheder påkrævet overhovedet.

Men det er bare nogle marketing tal, er det ikke? Hovedspørgsmålet her er: “Kan Wix være den rigtige løsning for dig personligt?”

Bigcommerce er en skybaseret e-handelsplatform rettet mod hurtigt voksende mærker.

De tilbyder rigtig gode e-handelsbutikstyringsfunktioner (herunder produktstyring, ordreudførelse, online betalinger, kuponer, analyser osv.), Flotte design og utallige tilpasningsfunktioner.

Startet i 2004, er Squarespace i første omgang en kraftfuld visuel hjemmesidebygger. I dag bruges den mere bredt, herunder for e-handel, der giver udviklere adgang til nogle af de mest stilfulde færdige skabeloner.

WooCommerce E-handel Anmeldelser

Besøg WooCommerce

WooCommerce er en favorit blandt e-handelsudviklere og designere, både som følge af de omfattende funktioner, der er tilgængelige fra denne robuste platform, og det faktum, at det hænger sammen med WordPress. WordPress er en gratis blogging platform, der kan bruges som et nemt indholds styringssystem til at køre stort set ethvert websted.

OpenCart er et andet gratis værktøj, du måske vil overveje at bruge, hvilket kommer med muligheden for at integrere en række forskellige designtemaer for at give dit websted sit eget særpræg. Disse butikker ser professionelt ud, skaleres godt og giver administratoren en lang række funktioner, herunder støtte til over 20 forskellige betalingsmetoder.

Big Cartel er overvejende rettet mod reklamer som musikere og kunstnere, designet som en platform for at sælge deres slid direkte til fans. Fra et e-handelsperspektiv betyder det, at platformen er smerteligt nem at bruge, og du kan få din butik i gang i løbet af få minutter.

osCommerce er en anden vildt populær platform for e-handelswebsteder, der har 12.800 registrerede websteder på tidspunktet for skrivningen. Der er hundredvis af medlemmer af det bredere osCommerce-fællesskab online, som omfatter udviklere og et populært onlineforum til hjælp og support.

Volusion er en funktionsrig e-handelsplatform med alt, hvad du måske skal bruge til at drive en effektiv e-handelsbutik. Ligesom Shopify og Bigcommerce er modellen ligner – du rent faktisk udlejer din butik månedligt, og i gang med at få adgang til potentialet til strøm og tilpasning af Volusion-platformen.

Oprindeligt solgt som software download, har LemonStand flyttet med tiden i den seneste hukommelse og skiftet tingene op til et gear for at tilbyde en skybaseret løsning på en månedlig model som en stor del af konkurrencen.

3dcart er en hosted shopping cart software, som giver e-handel detailhandlere de grundlæggende værktøjer, de har brug for til at opbygge en visuelt attraktiv butik og indkøbskurv. Med pakker segmenteret med månedlige trafikvolumener, er 3dcart ikke nødvendigvis den mest egnede mulighed for dem, der ser ud på en højhandelbutik fra begyndelsen.

Udviklet af de gode mennesker hos Capital One, Spark Pay (tidligere AmeriCommerce) er en online e-handelsplatform med over 5.000 butikker, som i øjeblikket sælger over 9 millioner produkter gennem tjenesten.

Magento er den mest anvendte gratis e-handelssoftware, der bruges af over 30.000 handlende over hele verden. Der er et betalt niveau til rådighed for virksomhedens brugere, men på et grundlæggende niveau er softwaren gratis for dig at bruge.

Faktorer at overveje, når man vælger en e-handelsplatform

Som e-tailer opererer i dagens moderne miljø, har du dit arbejde skåret ud til dig – mere end nogensinde før. Ikke alene beskæftiger du dig med et mere konkurrencedygtigt marked, men dine kunder har højere forventninger. Det er ikke længere nok at lagre på de rigtige produkter, du skal også glæde kunder og være i stand til at opfylde ordrer på den hurtigste og mest overkommelige måde.

Så er der det faktum, at shoppere i stigende grad bruger flere kanaler og enheder i hele deres købsrejser. De handler i mursten og mørtel butikker online og vigtigere på mobilen. Detailhandlere, der ønsker at holde op, skal kunne levere gode shoppingoplevelser på tværs af forskellige miljøer og enheder.

Det er en høj ordre, men du skal kunne levere, hvis du vil forblive konkurrencedygtig. Og en stor del af det, der ligger i de teknologier, du bruger i din virksomhed. For at trives i dagens marked, har du brug for en e-handelsplatform, der giver dig mulighed for at levere forventningerne til de moderne forbrugere. Du har brug for værktøjerne til at sælge de rigtige produkter, give fantastiske shoppingoplevelser og udføre ordrer effektivt. Og hvis din eksisterende løsning ikke kan opfylde disse behov, skal du finde en, der kan.

Det er præcis, hvad denne vejledning er til. Denne ressource vil gå dig igennem processen med at finde og vælge den rigtige e-handelsplatform . Gå gennem trinene herunder og indarbejde dem i din søgning efter en ny løsning.

Trin 1 – Bestem dine e-handelsbehov

Stryge ud dine behov, før du selv begynder at se på e-handelsplatforme. Fastlæggelse af dine krav tidligt vil gøre processen med at finde og vælge en løsning meget lettere.

Start din søgning med en køreplan. Skitsere, hvor din virksomhed er nu og hvor du vil have den til at gå. Hvad er de funktioner og oplevelser, som dit websted tilbyder i øjeblikket? Sæt dem på papir og sørg for, at den løsning, du vælger, har sammenlignelige (eller bedre) muligheder.

Dernæst tænk på dine fremtidige planer for virksomheden. Har du planer om at udvide til flere butikker eller markeder? Har du til hensigt at introducere flere opfyldelsesmuligheder? Du vil have en løsning, der gør det muligt for din virksomhed at skalere og forbedre.

En anden stor øvelse er at kortlægge dine kunders vej til køb. Hvordan finder de dig? Hvilke kanaler bruger de? Hvordan vil de have deres ordrer opfyldt? Svarene på disse spørgsmål giver dig mulighed for at bestemme de funktioner og funktioner, du har brug for.

Når du noterer dine krav, skal du angive dem i form af:

  1. Front-end behov – Du skal bruge dit websted til at se og fungere godt. Hvad vil du have, at kunderne skal se og gøre på dit websted? Overvej navigation, søgning, samt de oplysninger, du vil have kunderne at se, og hvordan de skal vises. Du bør også tænke på de tilpasningsmuligheder, du har brug for i en e-handelsløsning.
  2. Back office / integrationer – Din e-handelsside skal fungere problemfrit med dine back office-operationer. Angiv de funktioner, du har brug for på platformen, for at sikre, at produkterne bestilles, vælges, pakkes og afsendes med succes.

Overvej også de programmer, du bruger i øjeblikket (dvs. ERP, opfyldelse, regnskab og lignende) og se om de platforme, du vurderer, kan integrere med dem. Hvis ikke, tilbyder de indbyggede funktioner eller alternative integrationer, der kan fungere for din virksomhed?

  1. Kundeadministration – Tænk på de muligheder du har brug for til at opbygge og håndtere relationer med dine kunder. Hvis du for eksempel kommunikerer med kunder via e-mail, har du brug for en løsning, som enten har indbyggede e-mailmarkedsfunktioner eller en integration med din e-mail marketing platform. Har du et loyalitetsprogram? Sørg for, at det fungerer sammen med dit nye e-handelsprogram.
  2. Katalogstyring – Angiv de katalogstyringsfunktioner, du har brug for. Hvor mange SKU’er har du? Hvor mange varianter?

Hvis du har specielle katalogkrav, skriv dem også ned. For eksempel sælger du bundter? Kan kunderne tilpasse deres varer? Tænk på disse ting nu, og husk dem, når du vurderer forskellige løsninger.

  1. Arkitektur og sikkerhed – Angiv de sikkerheds- og pålidelighedsstandarder, du har brug for i din e-handelsplatform. Hvordan skal platformen bygges? Hvor fleksibel eller skalerbar er det? Hvilke certificeringer og krypteringer skal det have?
  2. Ydelse / skalerbarhed – Sørg for, at platformen kan håndtere trafik og data, du har. Hvordan håndterer hver platform store mængder trafik?
  3. Mobil – Angiv dine krav til mobil. Bortset fra at være lydhør (hvilken bør være en given), hvilke andre funktioner skal være tilgængelige på dit mobilsite? For eksempel har nogle e-handel-forhandlere knapper “klik for at ringe” eller “klik-til-kort” på deres websteder.

Du bør også tænke på, hvordan din mobilwebsite skal struktureres for at undgå problemer som kodeopblussen og øget sideindlæsningstid.

Sæt dem på papir

Ved at udføre ovenstående øvelser kan du oprette en liste over nødvendige funktioner. For at gøre tingene mere effektive senere organiser disse behov i et regneark, der giver dig mulighed for at sammenligne løsninger side om side.

Bemærk: Du vil også involvere nøglepersoner i organisationen i denne indledende fase for at bestemme dine behov. Få personer fra afdelinger som it, kundeservice, salg, markedsføring, opfyldelse og operationer indflydelse på dine krav i en ny e-handelsløsning. Dette giver dig mulighed for at få et komplet billede af dine behov.

Overvej at ansætte en e-handelskonsulent

På dette tidspunkt bør du også tænke på at inddrage eksterne eksperter. Ansættelse af en e-handelskonsulent kan gøre processen med at finde og vælge et system meget lettere. Konsulenter kan give indsigt og ekspertise, som dine interne hold muligvis ikke har, så du kan være mere informeret (og objektiv), når du vurderer forskellige løsninger.

Hvis du er interesseret i at ansætte en konsulent til dette projekt, er der nogle få tips til at hjælpe dig med at vælge det bedste:

  1. Vær opmærksom på deres tidligere arbejde og erfaring – Års erfaring og en stærk portefølje er stor, men du vil sikre dig, at deres legitimationsoplysninger er relevante for din virksomhed. Kig efter konsulenter, der har arbejdet med virksomheder, hvis størrelse og forretningsmodel ligner din.
  2. Vær klar over forventningerne s – Sørg for, at begge parter forstår projektet og omfanget af arbejdet. Vær klar over, hvad du forventer at konsulenten skal gøre. Angiv de opgaver, de har brug for til at gennemføre, og resultaterne de skal mødes sammen med omkostningerne ved deres tjenester.
  3. Bestem kompatibilitet – Færdighedsniveau og ekspertise er ikke nok. Du bør også sørge for, at konsulenten har et godt forhold til dig og dine medarbejdere. Tag tid til at evaluere kulturelle pasform og se om de er kompatible med dit team. Kig ind i deres arbejdsmoral. Hvordan fungerer de? Hvordan interagerer de med andre? Svarene på disse spørgsmål kan hjælpe dig med at afgøre, om de passer godt.

Trin 2 – Indstil et budget

Det næste skridt er at tænke over, hvor meget du er villig til at bruge på din e-handelsplatform. Når du fastsætter dit budget, skal du sørge for at overveje de “ikke-indlysende omkostninger”, der følger med at implementere en ny løsning. Gå ud over overfladen omkostninger som licenser og udvikling, og overveje udgifter til vedligeholdelse, konsultation, opsætning og lignende. Her er nogle af de ting, du burde have indflydelse på i dit budget

  1. Omkostninger til e-handelsplatformen – E-handelsplatformens omkostninger vil variere afhængigt af virksomhedens størrelse, salgsvolumen og selvfølgelig løsningen selv. Nogle løsninger (såsom Magento) opkræver årlige licensgebyrer, mens andre (som Shopify) kræver månedlige abonnementsgebyrer. I nogle tilfælde (som Demandware) tager udbyderen et skære fra detailhandlerens salg.

Disse er blot nogle af de ting, der ville indvirke på dit budget. Typisk kan SMB’er dog forvente at bruge beløb i hundredvis, mens virksomhederne skal budgettere mindst $ 20.000 om året for e-handelsplatformens omkostninger.

  1. Design og udvikling omkostninger – At opbygge din online butik er en anden udgift. SMB-løsninger har ofte temaer, der spænder fra gratis til hundredvis af dollars.

Hvad angår virksomheder? Afhængigt af din virksomhed kan du vælge at designe og udvikle dit websted internt, outsource jobbet til et agentur, eller lave en kombination af begge.

  1. Vedligeholdelsesgebyrer – Mange handlende ender med at betale mere end forventet, fordi de overset vedligeholdelse, når de budgetterer for en løsning. Gør ikke den samme fejl. Du skal tænke på løbende udvikling samt andre vedligeholdelsesomkostninger som marketing, integrationer, SEO , sikkerhedsstyring, analyser og meget mere.
  2. Transaktionsgebyrer – Transaktionsgebyrer kan variere fra en e-handelsløsning til en anden. Du kan ende med lavere gebyrer ved at vælge leverandørens foretrukne betalingsudbyder. Se på hver platforms integrerede betalinger for at se, om de integreres med din betalingsgateway efter eget valg, eller hvis du kan bruge nogen af ​​deres betalingspartnere.
  3. Hosting omkostninger – Hvor meget kan du forvente at betale i hosting gebyrer? Igen afhænger dette af din løsning.

Du kunne gå med en hostet løsning og lade din e-handelsleverandør håndtere servervedligeholdelse, opdateringer osv.

Alternativt kan du vælge en selvbetjent e-handelsplatform, hvor du skal håndtere opsætning og styring af dine egne servere eller finde en hosting-partner. Med denne opsætning betaler sælgeren serverens omkostninger separat.

  1. Høringsgebyrer (hvis relevant) – Hvis du ansætter en konsulent, skal du ikke glemme at fakturere deres gebyrer i dit budget.

Trin 3 – Forskning e-handel løsninger

Når du først har en klar ide om, hvad du har brug for, og hvor meget du er villig til at bruge, kan du begynde at se på forskellige løsninger for at bestemme den bedste pasform. For at gøre dette trin lidt nemmere er nedenstående en liste over de mest almindelige e-handelsløsninger for virksomheder, sammen med detaljer om deres styrker, begrænsninger og omkostninger.

A. Magento Enterprise Edition

Magento Enterprise er en e-handelsløsning med kraftfulde indbyggede funktioner og en stor markedsplads for add-ons, partnere og integrationer. Mange anser det for at være den mest fleksible og fleksible platform på markedet.

Især hvis du kører Magento på dine egne servere, kan du have fuldstændig frihed over dit butiks look, feel og funktionalitet, og du behøver ikke at stole på din udbyder for at foretage ændringer på webstedet. Når det er sagt, betyder det også, at du har ansvaret for at opretholde og opdatere dine servere og butik, hvilket kræver et internt team eller agentur. Hvis du ikke er klar over det hele, kan du overveje Cloud Edition, som Magento lancerede tidligere i år.

En stor styrke af Magento ligger i sit store samfund af eksperter, udviklere og agenturer. Support er bredt tilgængelig, og på grund af dette har nogle købere fundet ud af at de er i stand til at løse problemer selv ved hjælp af ressourcer, der er tilgængelige.

Når det er sagt, kan købmænd, der har brug for yderligere assistance, henvende sig til Magento-eksperter, agenturer eller udviklere. Magento økosystem er ret stort, så uanset om du leder efter nogen til at hjælpe med kodning, design eller vedligeholdelse, bør du ikke have problemer med at finde det, du har brug for.

Der er også Magento Connect, platformens markedsplads for add-ons, moduler og integrationer. Magentos markedsplads er enorm, så hvis du ønsker at udvide platformens muligheder, vil du sandsynligvis finde det, du har brug for i Magento Connect.

Bemærkelsesværdige indbyggede funktioner:

  • Evne til at vise dynamisk indhold, prissætning og kampagner afhængigt af attributter som demografiske, købshistorik og meget mere.
  • Indholdsstaging og forhåndsvisning, så forhandlere kan oprette og se opdateringer uden at søge hjælp fra IT
  • Fleksibilitet til at vælge det miljø, hvor softwaren skal installeres (dvs. sky, tredjepart hosting, lokaler)
  • Lær side caching, hvilket kan reducere svartiden og reducere belastningen på servere.

Magento Enterprise Edition Fordele:

  • Fleksibel og fleksibel
  • Stærkt fællesskabsstøtte
  • Stort økosystem hos udviklere, eksperter, designere mv.
  • Kan tilpasses og udvides gennem udvidelser og moduler

Magento Enterprise Editiion Ulemper:

  • Ingen indbyggede omnichannel funktioner
  • Kræver optimering ud af boksen

Koste:

Begyndende på $ 18.000 årligt licensgebyr

Bemærkelsesværdige kunder: Rebecca Minkoff, RosettaStone, Christian Louboutin, Nike, Zumiez, Mikimoto

B. Demandware

Demandware er en fuldt hostet, skybaseret e-handelsplatform med indbyggede omnichannel- og predictive analytics-muligheder. Demandware’s Commerce Cloud har en indbygget datamodel, der udnytter en fælles visning af kundedata, ordrehistorik, opgørelse og salgsfremmende oplysninger på tværs af alle kanaler for at give sine detailkunder værdifulde kundeindsigt, der kan bruges til benchmarking og analyse.

Demandware’s data og predictive analytics-teknologi kan også bruges til at personalisere kundeinteraktioner via e-mail og på din hjemmeside.

Med hensyn til omnichannel tilbyder Demandware digital handel, salgssted, ordrestyring og butiksdriftsværktøjer på en platform, hvilket gør det til et attraktivt valg for handlende, der ønsker en problemfri løsning til styring af butikker på tværs af forskellige kanaler.

For forhandlere, der søger ekspert- og supporttjenester, har Demandware LINK Marketplace, et netværk af agenturer, integratorer og teknologivirksomheder, der specialiserer sig i platformen. Bemærk, at Demandwares økosystem ikke er så stort som andre e-handelsmarkeder, så det kan ikke være lige så nemt at finde de eksperter, du har brug for.

Bemærkelsesværdige indbyggede funktioner:

  • Prediktiv intelligens, der gør det muligt for købmænd at udnytte rige forbrugerdata til benchmarking og analyse
  • Personlige indkøbsoplevelser og email marketing
  • Handelsfunktioner på tværs af digitale kanaler (dvs. e-handel, mobil, social) og mursten og mørtel
  • Samlet visning af produkt-, kunde-, ordre- og prisdata på tværs af alle kanaler

Demandware Fordele:

  • Problemfri integration på tværs af kanaler
  • At være fuldt hostede betyder, at grossister ikke behøver at bekymre sig om at opretholde deres server og andre teknologier
  • Prediktiv intelligens, der giver købmænd mulighed for at samle enorme indblik i forbrugernes adfærd og tendenser

Demandware Ulemper:

  • Da platformen er hostet af Demandware, kan købmænd ikke have fuld kontrol over tilpasning og udvikling
  • Der er også et godkendelseslag, hvilket betyder, at det kan tage tid at gennemføre opdateringer og udgivelser
  • Relativt begrænset antal partnere og integrationer

Omkostninger: Demandware tager et snit af købmænds salg. Ifølge folkene hos Williams Commerce ligger deres procentsats på mellem 0,75% op til 1,25%, eventuelt højere. Demandware’s ideelle kundekreds ville have et årligt salg på omkring $ 20 til $ 500 millioner.

Bemærkelsesværdige kunder: Adidas, Godiva, Party City, Puma, Lacoste

C. hybris

hybris ‘handelsløsning er “omnichannel i centrum”, der tillader købmænd at integrere digitale og fysiske forbrugerkontrolpunkter i en løsning. Med både B2C og B2B tilbud kan grossister bruge hybrid til at køre e-handel, mobil, POS, callcenter, sociale medier og udskrive på en enkelt platform.

Hybris har en robust produktindholdsstyringsfunktion, der gør det muligt for virksomheder at samarbejde og administrere produktdata på tværs af flere berøringspunkter. Det giver også centraliseret ordrehåndtering, så grossister har en enkelt visning af ordreinformation på tværs af alle kanaler. Dette gør back office management lettere, og handlende kan tilbyde en bedre shopping oplevelse ved at implementere fleksible afhentnings- og opfyldelsesmuligheder til kunder.

Det er også nemt at imødekomme internationale markeder med hybrider. Løsningen har multi-site, multi-region og multi-valuta funktioner ud af kassen, hvilket gør det til en fantastisk platform for detailhandlere, der har kunder over hele verden.

Bemærkelsesværdige funktioner:

  • Omnichannel kapaciteter ud af kassen
  • Stærke produktindholdshåndteringsfunktioner, der gør det nemt for produktledere, marketingfolk og pricers at håndtere vareinformation og hurtigt bringe produkterne på markedet.
  • Robuste lokaliseringsfunktioner, herunder evnen til at bestemme det rigtige sprog og valuta for et websted
  • Stærke kundeoplevelsesfunktioner, der giver købmænd mulighed for dynamisk at levere 1-til-1-oplevelser

Hybrisfordele:

  • Indbygget omnichannel funktioner
  • Internationale venlige indstillinger, der automatisk opdager den bedste valuta og sprog for et websted
  • Mulighed for at installere software på lokaler, på forespørgsel eller som en administreret service
  • Forkonfigurerede løsninger, der gør det muligt for købmænd at gå hurtigt

Hybris Ulemper:

  • Begrænsede ressourcer når det gælder integration og tilpasning
  • Begrænset fællesskabsstøtte
  • Rapporteret dårlig dokumentation
  • Rapporteringsfunktionerne efterlader meget at ønske

Omkostninger: Licenser starter med $ 54.000 om året, i henhold til CPG-strategi , og kan stige afhængigt af moduler og tjenester, der anvendes.

Bemærkelsesværdige kunder: Benefit Cosmetics, Brita, Aldo, Honeywell, HTC

D. Oracle ATG Web Commerce

Oracle ATG Web Commerce kan implementeres lokalt eller hostes af Oracle eller en tredjepart.

Det er en kraftfuld platform med funktioner til understøttelse af personlige shoppingoplevelser, effektiv merchandising samt hurtige lanceringer af handelswebsteder til forskellige mærker, markeder eller kampagner. Oracle ATG Web Commerce har også indfødte funktioner, som giver købmænd mulighed for at sælge mere komplekse produktlinjer og data-rige produkter, såsom dem, der kræver shopper-information.

Købmænd, der bruger ATG Web Commerce, kan også få fat i Oracles øvrige virksomhedsprodukter, herunder Oracle Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud og meget mere.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Robuste personaliseringsfunktioner, herunder skræddersyet indhold og merchandise, personlig søgning, skræddersyede hjemmesider og tilpassede marketingprogrammer
  • Unified multisite-arkitektur, der gør det muligt for handlende at dele ressourcer mellem forskellige e-handelswebsteder
  • Data overalt arkitektur til effektivt at styre integrationer

Oracle ATG Web Commerce Fordele:

  • Har både B2B og B2C tilbud
  • Tillader handlende at håndtere og sælge komplekse produkter
  • Gør det muligt for forhandlere at effektivisere shopperoplevelsen gennem tilpasses indhold, websteder og kampagner
  • Enhedsarkitektur, der giver dig mulighed for at administrere flere websteder effektivt

Oracle ATG Web Commerce Ulemper:

  • Købmænd, der skal integrere med Oracle’s Order Management-modul, skal bruge yderligere ressourcer, da ATG Webcommerce ikke har nogen forudbygget integration for løsningen
  • Rapporteret høje omkostninger ved ejerskab

Omkostninger: $ 500.000 ifølge Oracles prisliste .

Bemærkelsesværdige kunder: Barnes & Noble, Legetøj “R” Us, Macy’s, Express

E. IBM WebSphere Commerce

IBM WebSphere Commerce gør det muligt for B2B og B2C-handlende at levere omnichannel-shoppingoplevelser. Platformen understøtter e-handel, mobil, social og mursten. Dens B2B ecommerce-tilbud har evnen til at understøtte komplekse produkter og gør digital og feltsalg mere effektiv. Dens B2C-løsning på den anden side giver dig mulighed for at involvere kunder med personligt indhold, uanset hvilken kanal eller enhed de bruger.

IBM WebSphere Commerce har fire produktudgaver: Der er Commerce on Cloud for dem, der hurtigt vil gå på markedet; der er WebSphere Commerce – Express, som blev lavet til hurtigt at implementere en online tilstedeværelse; der er WebSphere Commerce Enterprise, som var designet til højtydende virksomheder og flere websteder; og der er WebSphere Commerce Professional, en mulighed for mellemstore virksomheder.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Storefronts, som kommer med funktioner, modeller og bedste praksis, der gør det muligt for virksomhederne hurtigt at starte deres online-butikker.
  • Kundeoplevelsesstyring, som gør det muligt at oprette og redigere indhold uden hjælp af IT
  • Microsites og subsites, for virksomheder, der søger at oprette websteder til forskellige regioner, mærker eller kampagner
  • Ordreopfyldelse og ledelsesfunktioner til gennemførelse af “ordre fra hvor som helst, overholde hvor som helst og vende tilbage til hvor som helst.”

IBM WebSphere Commerce Fordele:

  • Det har evner til at hjælpe dig med at være på toppen af ​​flere websteder, komplekse produkter og globale krav til flere mærker
  • Mulighed for at implementere lokal eller cloud-implementering
  • Har en lovende køreplan med forbedringer i oplevelser i butikken og salgssteder og evnen til at give dyb indsigt gennem Watson Analytics.

IBM WebSphere Commerce Ulemper:

  • Integration med andre IBM-produkter kan tage tid
  • Rapporterings- og analysefunktioner efterlader mange at ønske
  • Ingen flere lejere SaaS løsning

Omkostninger: Købmænd, der har brug for prisoplysninger til WebSphere Commerce, skal kontakte IBM direkte.

Bemærkelsesværdige kunder: Target, Costco, Hæftning, Coach, Disney

F. Shopify Plus

Denne platform er Shopify’s foray i virksomhedsområdet. I modsætning til den faste Shopify platform, der henvender sig til små virksomheder, er Shopify Plus lavet til højvolumenhandlere. Det er en fuldt hostet SaaS platform, der tilbyder ubegrænset båndbredde og kan håndtere 500.000 hits per minut.

Købmænd, der bruger platformen, kan få adgang til over tusind apps for at udvide Shopify Plus ‘muligheder. Desuden tillader løsningen integrationer med eksisterende it-platforme, så du kan forbinde Shopify Plus med dit regnskabssystem, ERP og CRM.

Shopify Plus tilbyder også hvidt handske klienttjenester, komplet med dedikeret kontohåndtering og 24/7 support.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Ubegrænset båndbredde til støtte for salg og trafik i høj volumen
  • Responsive designs, så websteder er optimeret til enhver enhed
  • Avanceret rapportering og analyse ved hjælp af Googles avancerede E-handel Analytics-motor

Shopify Plus Fordele:

  • Fuldt hostet, så du behøver ikke bekymre dig om servervedligeholdelse og omkostninger
  • Adgang til en lang række apps og integrationer
  • Relativt overkommelig i forhold til andre virksomhedsløsninger
  • Multichannel-muligheder takket være Shopifes POS-funktioner og sociale salgsfunktioner

Shopify Plus Ulemper:

  • Må ikke være i stand til at håndtere behovene hos en meget stor, global virksomhed
  • Begrænset salgsfremmende muligheder
  • Produktvarianter er begrænset til 100 attributter
  • Ingen B2B-funktioner ud af boksen

Omkostninger: Ifølge Merchant Maverick afhænger Shopify Plus prissætning af virksomhedens størrelse, salgsmængde, årlige indtægter og andre faktorer. Når det er sagt, er minimumsprisen for platformen $ 1.200 pr. Måned.

Bemærkelsesværdige kunder: World Vision, Los Angeles Lakers, Budweiser, Tesla

G. NetSuite SuiteCommerce

NetSuite SuiteCommerce tilbyder ligesom de fleste af sine e-handelspartnere en platform, der forener digital og fysisk handel i en enkelt løsning, så forhandlere kan give kunderne en omnichannel-shoppingoplevelse.

Derudover har SuiteCommerce funktioner til globale virksomheder, herunder support til flere mærker, sprog og valutaer. Platformen kan også køre B2B og B2C e-handel fra en løsning, der gør det muligt for handlende effektivt at køre forretnings- og forbruger-vertikale uden problemer med at opretholde separate platforme.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Indbygget omnichannel kapacitet
  • Bredt udvalg af e-handelsfunktioner, herunder vurderinger, anmeldelser, hurtige visninger, dynamisk billeddannelse og zoom, flere billedvisninger og meget mere
  • Responsive designs der ser godt ud på tværs af enheder
  • Støtte til flere sprog, valutaer, skatter, fragtpriser og told

NetSuite Fordele:

  • Masser af fantastiske indfødte funktioner, der muliggør omnichannel-salg og kraftfulde e-handelsoplevelser
  • Funktioner til støtte for globale mærker
  • B2B og B2C handel kan administreres på et system
  • Glat integration med andre NetSuite-løsninger

NetSuite Ulemper:

  • Afhængig af NetSuite ERP
  • Begrænset ekstern support
  • WCM er ikke lige så konkurrencedygtig som andre løsninger

Omkostninger: Prisfastsættelse afhænger af de funktioner og moduler, du har brug for. Kontakt NetSuite for yderligere information.

Bemærkelsesværdige kunder: Tesco, TK Maxx, Philz Coffee, Magellan

G. Shopify

En af de mest kendte e-handelsplatforme til SMB’er, Shopify, er en top-rated løsning, der har alt, hvad en købmand har brug for til at oprette butikken online og endda offline. Udover at tillade dig at opbygge en onlinebutik har Shopify sociale medier, der sælger værktøjer, og det integrerer med markedspladser som Amazon.

Løsningen har også betalingsfunktioner, der gør det muligt for købmænd at acceptere kreditkort direkte fra Shopify – dvs. ingen tredjepartskonti kræves. Betalingsoplysningerne er tydeligt synkroniseret med ordrer, så det er nemt at se, hvor meget du er blevet betalt uden at skulle forlade Shopify. “

Kreditkort satser spænder fra 2,9% + 30 cent til 2,4% + 30 cent afhængigt af din Shopify plan.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Online butik
  • Retail POS
  • Køb knappen
  • Sælgesalgsfunktioner, herunder købbare stifter, Facebook Shop og Facebook Messenger
  • Amazon integration

Shopify Fordele:

  • Fuldt hostet, så du behøver ikke bekymre dig om servervedligeholdelse og omkostninger
  • Talrige Shopify-partnere, der kan yde støtte
  • Højt engageret samfund
  • Støtte til multikanalsalg – dvs. online, offline, socialt

Shopify Ulemper:

  • Yderligere transaktionsgebyrer for brug af eksterne gateways
  • Ingen gratis plan tilgængelig (gratis prøveversion)
  • Tilpasning begrænset til tema og platform kapaciteter
  • Ingen B2B-funktioner ud af boksen

Omkostninger: Spænder fra $ 29 til $ 299 + per måned afhængigt af din plan.

Bemærkelsesværdige kunder: Blu Kicks, Tattly, Graydon

H. Wix

Wix er en SMB-venlig hjemmeside hosting og bygningsplatform, der har masser af funktioner til at skabe en elegant online butik.

Du opbygger dit websted ved hjælp af Wix Editor, et træk-og-slip-værktøj, som lader dig vælge og tilpasse forskellige elementer på dit websted. Du har også skabeloner og lagerbilleder at vælge imellem for at gøre processen nemmere. Det har endda en-personsøger websites for dem, der foretrækker en simpel, uden frills surfing oplevelse.

Wix tilbyder gratis og pålidelig hosting, så du behøver ikke bekymre dig om vedligeholdelse og vedligeholdelse af serveren.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Træk og slip editor
  • Wix strimler
  • Parallax 3D-effekter
  • Markedsføringsfunktioner, herunder support til ShoutOut Email marketing og Eventbrite

Wix Fordele:

  • Fuldt hostet, så du behøver ikke bekymre dig om servervedligeholdelse og omkostninger
  • Let at bruge
  • Gratis evigt plan (og overkommelige præmieplaner)
  • Acceptér flere betalingsmetoder uden provision

Wix Ulemper:

  • Ingen native POS-funktioner
  • Design muligheder kan være overvældende
  • Fokuserer ikke kun på e-handel (Wix bruges også til at opbygge standardwebsteder)
  • Ingen B2B-funktioner ud af boksen

Omkostninger: Spænder fra gratis til $ 25 om måneden

Bemærkelsesværdige kunder: Karlie Kloss, Beardtamer, Michal Emma

I. BigCommerce

BigCommerce er så meget mere end bare en e-handelssitebygger. Det har nogle store butiksledelsesfunktioner ud af kassen, der hjælper dig med at holde dig på toppen af ​​din virksomhed. Nogle af disse cool indfødte funktioner omfatter et robust produktkatalog, fleksibel fragt & realtidsnotering, kupon og diskonteringsværktøjer og meget mere.

BigCommerce integrerer med Amazon og eBay, og det har sociale salgskapacitet, som giver dig mulighed for at sælge på Facebook.

Løsningens forsendelsesmuligheder er ret kraftfulde. BigCommerce er den eneste cloud-løsning, der har en dyb integration med ShipperHQ, en sofistikeret forsendelsesfrekvensberegner og reglermotor. Denne integration gør det nemt at levere priser i realtid og anvende tilpassede fragtpriser.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Integration med eBay
  • ShipperHQ integration
  • Masser af kraftfulde funktioner ud af kassen
  • Robuste forretningsstyringsværktøjer (dvs. produktstyring, ordrehåndtering, rapportering, forsendelse)

BigCommerce Fordele:

  • Fuldt hostet, så du behøver ikke bekymre dig om servervedligeholdelse og omkostninger
  • Robust business management kapacitet
  • Acceptér flere betalingsmetoder uden transaktionsgebyrer (gælder ikke for billigste plan)

BigCommerce Ulemper:

  • Ingen native POS-funktioner (integration kræves)
  • Temaer kan blive dyre
  • Visse designelementer er ikke meget fleksible
  • Designfunktioner er ikke de mest stabile og brugervenlige

Omkostninger: Spænder fra $ 29.95 til $ 249.95 om måneden

Bemærkelsesværdige kunder: Carolina Panthers, Tucker Blair, Tinitell

J. Squarespace

Squarespace er en brugervenlig service til opbygning af alle typer websites, herunder onlinebutikker. Det har alle de grundlæggende funktioner, du ville forvente fra en e-handelsplatform, herunder ubegrænsede produkter, flere SKU’er og varianter.

Det har også fleksible betalingsmuligheder, så du accepterer kreditkort, PayPal og Apple Pay.

Rapportering og indsigt som gennemsnitlige ordreværdier, indtægter, solgte enheder, trafikkilder og salg er også tilgængelige for at optimere konverteringer. Hvad angår fragt, integrerer Squarespace med ShipStation, så det er nemt at udskrive forsendelsesetiketter. Realtidsberegninger af satser fra UPS, FedEx og USPS er også tilgængelige.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Ubegrænsede produkter
  • Træk og slip merchandising
  • ShipStation integration
  • Funktioner omkring SEO, sociale medier, kunde engagement og blogging for at hjælpe dig med at øge din online tilstedeværelse

Fordele:

  • Fuldt hostet, så du behøver ikke bekymre dig om servervedligeholdelse og omkostninger
  • Smukke design
  • Store online markedsføringsfunktioner
  • Ingen transaktionsgebyrer

Squarespace Ulemper:

  • Ingen native POS-funktioner
  • Ikke alene fokuseret på e-handel
  • Begrænset flerkanalsalg
  • Ingen telefon support

Omkostninger: Spænder fra $ 26 + til $ 40 + pr. Måned

Bemærkelsesværdige kunder: Pixar, SIA, Lyft

K. WooCommerce

WooCommerce er en open source-e-handelsplatform, der er bygget til WordPress. Det lader dig sælge fysiske og digitale produkter samt tilknyttede produkter fra bestemte markedspladser.

Hvad angår betalinger, leveres WooCommerce “med PayPal (for at acceptere kreditkort og PayPal-konto betalinger), BACS og kontanter ved levering for at acceptere betalinger.”

WooCommerce integrerer også med hundredvis af løsninger, herunder Facebook, Sage, Zapier, MailChimp, ShipStation, Square, Stripe, Fulfillment af Amazon og meget mere.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Bygget til WordPress
  • Åben kilde
  • Self-vært
  • Let skalerbar

WooCommerce Fordele:

  • Perfekt til brugere, der foretrækker WordPress
  • Meget tilpasselig takket være det faktum, at det er open source
  • Masser af integrationer
  • Aktivt fællesskab af udviklere og eksperter

WooCommerce Ulemper:

  • WooCommerce opdateringer fungerer ikke altid godt med WordPress
  • Det er selvbetjent, hvilket betyder at du skal håndtere opdateringer og vedligeholdelse
  • Kræver viden og færdighed i WordPress
  • Selvom WooCommerce-plugin er gratis, kan omkostningerne stadig løbe højt, når du har en faktor i hosting, udvikling, vedligeholdelse osv.

Omkostninger: WordPress og WooCommerce er teknisk fri, men omkostningerne varierer afhængigt af dit hosting, design og udviklingsbehov.

Bemærkelsesværdige kunder: All Blacks, LUVD, Botanik

L. OpenCart

OpenCart er en meget tilpasset open source-e-handelsplatform uden månedlige gebyrer. Den har et robust administratordashboard, der giver dig et hurtigt overblik over vigtige metrics som salg, kunder og meget mere.

OpenCart har også multi-store support, som giver dig mulighed for at holde dig oven på forskellige butikker fra en enkelt grænseflade. Denne funktionalitet giver dig mulighed for at indstille produkter til forskellige butikker, bruge bestemte temaer for hver online butik og lokalisere dine websteder. Produktoptioner og attributter er også ret fleksible med OpenCart, og løsningen giver dig mulighed for at tilføje ekstra produktvariabler.

Og ligesom de fleste e-handelsplatforme er OpenCart meget tilpasset og udvideligt. Det har mere 13,00 moduler og temaer, som du kan bruge til virkelig at gøre dit websted din egen.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Åben kilde
  • Self-vært
  • Stort marked af temaer, plugins, gateways og meget mere
  • Fællesskab og dedikeret støtte

OpenCart Fordele:

  • Meget tilpasselig takket være det faktum, at det er open source
  • Masser af integrationer
  • Selve platformen er gratis
  • Leveres ikke med store løbende udviklingsomkostninger

OpenCart Ulemper:

  • Ikke altid let at tilpasse
  • Begrænsede indbyggede marketingfunktioner
  • Ikke den hurtigste løsning
  • Selvfortjent natur betyder, at du er ansvarlig for hosting, udvikling, vedligeholdelse mv.

Omkostninger: OpenCart selv er gratis, men omkostningerne varierer afhængigt af dit hosting, design og udviklingsbehov.

Bemærkelsesværdige kunder: British Red Cross, Concordia College, The Piano Guys

M. Big Cartel

Big Cartel blev lavet med beslutningstagere, designere, musikere og andre kunstnere i tankerne. Ideel til små butikker, giver denne løsning dig mulighed for at oprette din online butik med flere præfabrikerede temaer. Og hvis du ønsker yderligere tilpasning, kan platformen du tilpasse HTML, CSS og JavaScript direkte.

Big Cartel er, hvad mange ville overveje en “let” e-handelsplatform. Virksomheden holder det enkelt. Ifølge deres websted “giver de bare den rigtige blanding af real-time statistik, søgemaskineoptimering, ordrestyring og salgsfremmende værktøjer for at få en lille butik op og køre med så lidt stress som muligt.”

Bemærkelsesværdige evner:

  • Bygget til reklamer
  • Fuldt hostet
  • Grundlæggende værktøjer til bygning og markedsføring af din virksomhed

Store kartelfordele:

  • Enkel og nem at bruge
  • Meget overkommelig og har en gratis evigt plan
  • Fremragende skabeloner
  • Evne til at bruge temaer og justere webstedets kode

Store kartel ulemper:

  • Må ikke være ideel til større butikker eller butikker, der har brug for avancerede funktioner
  • Ikke meget fleksibel
  • Mangler en søgefunktion
  • Begrænsede betalingsmuligheder

Omkostninger: Gratis til $ 29,99 om måneden

Bemærkelsesværdige kunder: Malika Favre, Frida Clements, I & You Keramik

N. OsCommerce

OsCommerce giver dig mulighed for at oprette en meget tilpasselig og udvidelig online butik. OsCommerce har også et bredt og entusiastisk samfund bag det, med mere end over 296.887 butiksejere, udviklere og serviceudbydere.

Hvis du vil yderligere udvide din butiks funktioner, så tjek OsCommerce ‘store markedsplads, der har 8.689 gratis add-ons. Har du brug for support? Platformen har et aktivt onlineforum, og det har eksperter, der kan hjælpe dig med at oprette og vedligeholde dit websted.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Gratis platform og add-ons
  • Self-vært
  • Store markedsplads og samfund

OsCommerce Fordele:

  • Kan let tilpasses og udvides
  • Tilbyder både fællesskabs- og ekspertbistand
  • Fremragende skabeloner
  • OsCommerce er stærkt etableret og er i øjeblikket 17 år gammel på tidspunktet for skrivningen

OsCommerce Ulemper:

  • Self-hosted, hvilket betyder at du skal håndtere hosting, server og side opdateringer plus vedligeholdelse
  • Berettiget udsat for fejl
  • Kræver mere manuel arbejde
  • Ikke let skalerbar

Omkostninger: Løsningen i sig selv er gratis, men vær sikker på at være faktor i hosting, udvikling og vedligeholdelse

Bemærkelsesværdige kunder: Printzone, Buybies, Wishlets

O. Volusion

Volusion er en anden skybaseret, hostet e-handelsløsning, der giver dig mulighed for at opbygge en fuldt funktionel online butik fra bunden. Den har en nem at bruge websitebygger med funktioner som in-side editing, træk og slip, site søgning og meget mere. Der er også masser af lydhørige temaer at vælge imellem.

Løsningen har nogle solide produktstyringsfunktioner, herunder variantprissætning og rige tekst produktbeskrivelser. Det er nemt at sælge og opfylde ordrer takket være Volusion’s betalingsintegrationer og native fulfillment-funktioner.

Og hvis du vil have dit websted foran flere kunder, kan Volusion’s indbyggede SEO, salg af sociale medier og markedsintegrationer (f.eks. Amazon, eBay og meget mere) hjælpe med at gøre tricket.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Nem at bruge websitebygger
  • Fuldt vært
  • Solid order management og fulfillment kapaciteter

Volusion Fordele:

  • Kan let tilpasses og udvides
  • 24/7 support
  • Flot modtagende skabeloner
  • Brugervenlig hjemmeside bygning og business management værktøjer

Volusion ulemper:

  • Kompliceret fri struktur
  • Tvunget SSL
  • Premium skabeloner kan være dyre

Omkostninger: $ 15 til $ 135 per måned

Bemærkelsesværdige kunder: Tiny House Coffee, USA Bride, Chicago Offroad

P. LemonStand

LemonStand er en meget tilpasset e-handelsplatform, der kører i skyen. Det giver dig mulighed for helt at “” tilpasse hele brugeroplevelsen, herunder checkoutprocessen. “Sig farvel til check-omdirigeringer og øg konverteringer.

Front-end teknikker / rammer som Boostrap, React og Angular kan bruges. Plus, du kan bruge open source-temaer til endnu mere tilpasninger.

Lemonstand understøtter forskellige e-handels forretningsmodeller, herunder detailhandel, digitale produkter og tilbagevendende abonnementer. Det leveres også med et indholdsstyringssystem, så du nemt kan offentliggøre indhold.

Oprettelse af komplekse og brugerdefinerede produkter er en film takket være brugerdefinerede felter samt ubegrænsede produktvalg, varianter og billeder. Og med mere end 95 betalings gateways og mange integrationer, er det nemt at udvide platformens muligheder.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Meget tilpasset løsning
  • Fuldt vært
  • Evne til at sælge tilpassede og komplekse produkter
  • Partnerprogram og indtægtsdeling for frilansere og agenturer

LemonStand Fordele:

  • Nem at bruge og meget tilpasselig og udvidelig
  • Evne til at understøtte forskellige forretningsmodeller, herunder detailhandel, digitale varer og abonnementer
  • Indbygget CMS
  • Aktivt fællesskab af designere og udviklere

LemonStand Ulemper:

  • Stadig et igangværende arbejde
  • Kan kræve mere avanceret teknisk knowhow
  • Mangler nogle funktioner

Omkostninger: $ 19 til $ 399 per måned

Bemærkelsesværdige kunder: Fuud, syvende blæk, Kula

Q. 3dcart

3dcarts e-handelsplatform er altomfattende, og ifølge det websted “integreres alle funktioner, du har brug for til at oprette en komplet e-handelswebsted, uden at du behøver at installere software.” Det er en omfattende løsning bygget til avancerede brugere, der vil have fuld kontrol over site erfaring.

3dcart understøtter multi-channel e-handel, så du kan sælge på mobil såvel som på eBay, Amazon, Google, Facebook og Shopzilla.

Med 3dcart kan du sælge både fysiske og digitale produkter, og det har evner til at understøtte forskellige opfyldelsesmetoder, herunder downloads, regelmæssig forsendelse og drop shipping.

Bemærkelsesværdige evner:

  • Avanceret, brugerdefineret platform
  • Fuldt vært
  • Evne til at sælge fysiske og digitale produkter
  • POS til mursten og mørtel detailhandel

3dcart fordele:

  • Omfattende e-handelsløsning
  • Multikanals salgsmuligheder
  • Stærk marketing kapacitet

3dcart Ulemper:

  • Ikke til “grundlæggende” brugere
  • Begrænsede gratis temaer
  • Mangler nogle funktioner

Omkostninger: $ 29 per måned til $ 229 + pr. Måned

Bemærkelsesværdige kunder: US Salon Supply, Li-Lac Chokolade, Superberries

Vejning af dine muligheder: Hvilke faktorer skal du overveje, når du vælger en e-handelsplatform?

Vi har hidtil mødt meget og har diskuteret, hvad forskellige e-handelsplatforme har at byde på. Nu skal du se på faktorer, der kan hjælpe dig med at træffe dine beslutninger.

I dette afsnit vil vi snakke om de overvejelser, der vælges ved valg af en e-handelsløsning. De omfatter: hosting, dit produkt / branchen og dit ekspertniveau. Lad os dykke ind.

Selvstændigt hosted vs hosted / cloud-based

En af de bedste faktorer at overveje lige fra flagermus er, om du foretrækker at gå til en selvbetjent e-handelsløsning eller en, der er vært for dig (typisk skybaseret). Hver indstilling har sine egne fordele og ulemper.

For selvhostede, kører du dit websted på din egen server, så du har fuld kontrol over ledelse og vedligeholdelse. Dette betyder, at hvis du vil lave opdateringer til hovedkoden på dit websted, kan du gøre det ved din ende uden at stole på en anden virksomhed eller webhost for at behandle din anmodning. Du kan gøre stort set alt på dit websted, hvis du kører det på din egen maskine, og det gør det til selvstændig hosting en attraktiv mulighed for mange.

Når det drejer sig om at køre et selvstændigt værtssted, kræver det nogle tekniske knowhow, så hvis du ikke kender din kodning og hosting, skal du ansætte eksperter til at gøre det for dig. Du tager sig af dine egne opdateringer og vedligeholdelse, og disse omkostninger kommer ud af din egen lomme.

På et blik er fordele og ulemper ved selvstændige vært:

Fordele

  • Fuld kontrol over dit websteds look, feel og funktionalitet
  • Du er vært for dit websted på din egen server eller maskine, så du kan bygge og drive et websted på dine egne vilkår
  • Komplet frihed, når det kommer til aspekter af dit websted

Ulemper

  • Kræver teknisk viden til at oprette, køre og vedligeholde
  • Serveromkostninger sammen med design, udvikling og vedligeholdelse kan løbe højt

Eksempler på selvstændige platforme

  • Magento
  • WooCommerce
  • OpenCart
  • OsCommerce

Hvis du ikke er optaget af en selvstændig hostet løsning, kan du vælge en hostet e-handelsplatform, hvor du giver din udbyder vært for din butik for dig. For ikke-tekniske brugere er hostede løsninger en godsend, fordi ting som servervedligeholdelse og softwareopdateringer bliver taget hånd om af udbyderen.

Når det er sagt, hvis du vil have fuld kontrol over funktionerne og funktionaliteten på dit websted, er en hostet løsning måske ikke den bedste løsning. Husk at have hostede løsninger betyder, at du ikke vil være i stand til at frigive funktioner, når du vil, og du er ofte begrænset til softwareens indbyggede funktioner og add-ons.

På et blik er fordele og ulemper ved hostede løsninger:

Fordele

  • Server vedligeholdelse, samt platform udvikling er taget hånd om for din
  • Perfekt til ikke-tekniske brugere, der ønsker at fokusere på virksomheden selv
  • Typisk enklere prisstrukturer

Ulemper

  • Manglende kontrol, når det kommer til opdateringer og funktioner

Eksempler på hostede platforme

  • Shopify
  • BigCommerce
  • Wix
  • Squarespace
  • LemonStand
  • 3dcart

Bedste e-handelsplatform til dit produkt eller industri

Mens de fleste e-handelsplatforme er fleksible nok til at understøtte forskellige produkttyper, er visse løsninger mere ideelle til bestemte typer varer eller industrier. Her er nogle indsigter, der hjælper dig med at beslutte, hvilken løsning der passer til din virksomhed.

Bedste e-handelsplatform til mode (beklædning, sko, tilbehør)

Størstedelen af ​​e-handelsløsninger vil understøtte modecentriske produkter som beklædning og fodtøj. Men hvis dine produkter kommer i forskellige størrelser og varianter, så vil du gerne gå med en robust hostet løsning som Shopify, BigCommerce, Volusion og 3dcart. Hvis du leder efter noget open source og selvstændigt hostede, kan WooCommerce være en god mulighed.

En anden grund til, at disse platforme er gode til modeprodukter? Beklædning, sko og tilbehør kan markedsføres effektivt via sociale medier (tænk Instagram og Pinterest), og ovennævnte platforme har solide sociale salgsmuligheder, som vil være nyttige i din sociale handelsindsats.

På virksomhedsfronten kan stort set alle virksomhedsløsninger anvendes i modeområdet. Valget her vil koge ned på de funktioner, du har brug for til effektivt at flytte dit produkt.

Bedste e-handelsplatform for elektronik

Hvis du sælger færdige gadgets, der ikke kræver montage, og du har et lille katalog, så kan du en simpel og ufrugtbar platform som Wix gøre tricket.

Hvis dit katalog er lidt større, kan du ikke gå galt med afprøvede platforme som Shopify og BigCommerce.

Men hvis du sælger elektronik, der er mere kompleks – måske har de forskellige bevægelige dele eller skal bundtes med software eller tjenester – så kan du være bedre med løsninger som LemonStand eller 3dcart, der er mere rustede til at håndtere produkt kompleksiteter.

Bedste e-handelsplatform for mad og drikkevarer

Sælger mad og drikkevarer, som du selv laver? For eksempel designer du specielle kager eller laver din egen øl? Hvis ja, så kunne Big Cartel være en god mulighed, da denne platform specifikt henvender sig til beslutningstagere.

Når det er sagt, hvis dine produkter har masser af varianter, eller hvis du har et mellemstore til stort katalog, så overvej Shopify, BigCommerce, Volusion og lignende.

Bedste e-handelsplatform for håndværksprodukter

Big Cartel er fantastisk, hvis du er en kreativ person, der sælger dit håndværk og kunst. Big Cartel platformen blev lavet til dig, og du vil have masser af støtte fra samfundet.

Bare en advarsel: Husk, at Big Cartels platform er “let” og dermed ikke har avancerede e-handelsfunktioner. Det er helt fint, hvis du er en kunstner, og du vil blot vise dit arbejde og sælge noget af det.

Men hvis du søger at tilpasse dit websted fuldt ud eller kræve mere robuste online salgsmuligheder, så se på løsninger som Shopify, BigCommerce eller nogen af ​​de andre løsninger ovenfor.

Dybtgående forskning

Så du har gjort din forskning og har set, hvilke forskellige platforme kan tilbyde. Nu er det tid til at grave dybere for at finde ud af, hvilken løsning der passer bedst til dig. Her er et par trin til at hjælpe dig med at gøre dette:

en. Ansøg RFP’er (til virksomhedsløsninger)

En mulighed er at indsende en formel anmodning om forslag til RFP’er til potentielle leverandører. Sørg for at bruge lidt tid på dette trin. En stor RFP vil gøre det muligt for leverandører at forstå dine behov fuldt ud og vil hjælpe dem med at komme med mere præcise forslag.

Her er flere oplysninger om, hvad du skal medtage i din RFP, sammen med bedste praksis for at sikre, at du får gode forslag fra leverandører. Bemærk at disse kun er forslag. I sidste ende, hvordan du formatere og strukturere din RFP vil være op til dig.

  1. Kick ting med en god introduktion – Giv et overblik over, hvad din virksomhed handler om. Du kan tale om din historie og give detaljerede detaljer om din forretningsmodel.

Derefter fortsæt for at diskutere projektet. Hvorfor er du på markedet for en ny e-handelsplatform? Hvad er dine mål og hvad søger du i en løsning?

  1. Angiv tidsrammen – Det kan også være nyttigt at tale om din tidslinje. Hvornår skal du leve? Beslut på en dato og derefter arbejde baglæns. Nøgle detaljer at medtage ville være:
  • Frist for forslaget
  • Udvælgelsesdato
  • Frokost aftale
  1. Tal om din eksisterende arkitektur, platform og teknologi . Potentielle leverandører vil have brug for lidt baggrund på dit nuværende system og teknologier for at vurdere projektet og fremsætte et forslag. Her er nogle af de detaljer, du måske vil inkludere:
  • Eksisterende e-handelsløsning
  • Back office systemer (dvs. ERP, regnskab, opfyldelse)
  • Tredjeparts integrationer
  • Test- og udviklingsmiljøer
  • Arkitektur
  1. Tal om relevante metrics – Detaljer omkring metrics som webstedstrafik og salg vil være yderst hjælpsomme til leverandører, når de udarbejder deres forslag. Husk at tale om:
  • Samtidige besøgende
  • Sidevisninger pr. Uge
  • Antal transaktioner pr. Uge
  • Omsætning
  1. Tal om dine behov – På dette tidspunkt kan du begynde at gå i detaljer om, hvad du har brug for i et nyt e-handelssystem. Gå tilbage til den liste over krav, du oprettede i trin et, og læg dem ud for sælgeren.
  2. Forslag til udkast til forslag – Når du har givet tilstrækkelig information om din virksomhed og dine behov, kan du fortsætte med at tale om, hvad du vil se i de indsendte forslag.

På dette tidspunkt kan du diskutere det format, som du vil have forslaget til, sammen med de spørgsmål, du vil besvare. Dette vil variere fra en forhandler til den næste, men her er en liste over ting, du måske vil ønske:

  • Firmaoversigt
  • Kontakt information
  • Finansielle oplysninger (dvs. salg, resultat, tilgodehavender, finansiering mv.)
  • Relevant oplevelse
  • De handlende, de har arbejdet med
  • Tilgang til at gennemføre deres løsning
  • Tilgang til kontohåndtering
  • Liste over sikkerhedstjenester
  • Overensstemmelsesstandarder
  • Løsningsdetaljer
  • Projektgruppens størrelse og karakter
  • Implementeringsplan
  • Prissætningsoplysninger (dvs. omkostninger til selve løsningen sammen med andre relevante udgifter såsom hardware, vedligeholdelse, udvikling, træning og mere.)
  • Kundehenvisninger

Ovenstående er blot en del liste over krav, så kontakt med andre interessenter for at komme med en stærk RFP. Har nøglepersoner i din organisation gå over det, og når alt er i orden, gå videre og send.

b. Kom i kontakt med salget og diskutér dine behov

En anden mulighed er at starte en samtale direkte med sælgerne. Kom i kontakt med deres salgsteam og diskutér dit projekt, krav og den løsning, de kan tilbyde. Gå til din liste over krav og brug dem som talerpunkter, når du taler med sælgeren.

c. Tal med e-handelskonsulenter og andre handlende

Det er også en god idé at tale med e-handelskonsulenter og -handlere, der har erfaring med at bruge de platforme, du overvejer. Spørg, hvordan hver løsning sammenligner med andre e-handelsplatforme. Hvad er deres fordele og ulemper? Hvor meget tid, penge og arbejde skal du oprette og vedligeholde systemet? Disse er blot nogle af de ting, du burde få op med.

d. Bestil en demo eller prøveversion

Hvis det er muligt, planlæg en demonstration eller prøv et forsøg på softwaren, så du kan se nærmere på, hvordan det virker. Sørg for at medtage andre interessenter i demonstrationen, så de selv kan vurdere platformene.

Bemærk at det er bedst at udføre demoer, når du allerede har kortlagt nogle få leverandører (tænk 5 eller færre). Dette giver dig mulighed for at grave dybt ind i platformene og korrekt vurdere dem.

Trin 4 – Sammenligne, evaluere og beslutte

På dette tidspunkt bør du allerede have rigelig information om, hvad hver løsning har at tilbyde. Det næste skridt er at sammenligne hver platform for at se, hvad der passer bedst til din virksomhed. Se de noter, du tog i de foregående trin, og brug oplysningerne til at træffe en beslutning.

For at gøre tingene lettere skal du sammenligne leverandører ved hjælp af det regneark, du oprettede tidligere. Lav en tabel med alle de ting, du har brug for i din e-handelsplatform, og sæt derefter de leverandører, du overvejer i forskellige kolonner. Dette giver dig mulighed for nemt at afkrydse de funktioner, som hver leverandør kan levere. Hvis en platform ikke har en funktion, skal du skrive ned, hvis og hvordan du kan fungere rundt om det (dvs. brug en tredjeparts integration, udvikle en brugerdefineret løsning).

Endnu engang er det en opgave, der skal involvere andre nøglepersoner i virksomheden. Få nogen fra it, kundeservice, salg, marketing, opfyldelse og operationer til at evaluere løsninger og afvej om beslutningen.

Konklusion

At finde (derefter implementere) en ny e-handelsløsning er en massiv virksomhed. Det vil sandsynligvis tage meget tid (og for virksomheder, penge) at tage på dette projekt. Men her er den gode nyhed: At vælge den rigtige løsning kan gøre det muligt for dig at scalere din virksomhed, forbedre driften og øge salget, så mens processen med at vælge en e-handelsplatform kan være udfordrende, er det helt værd.

You May Also Like

About the Author: admin

%d bloggers like this: