Sådan sælger du online

I en stadig mere digital alder er det meget sjældent for dem med fysisk produkt eller high street-tilstedeværelse, for ikke at udnytte de mange kanaler, der skal sælges online. Ved at sælge et produkt online kan du nå et bredere publikum og nye kundelommer, hvor 41% af verdens globale internetbrugere køber produkter online i 2014. Men hvis det er et område, du aldrig har udforsket, kan det være overvældende.

Måske startede du med en lokal butik, men ved at du kunne have et meget bredere publikum. Eller du har allerede en online tilstedeværelse, men vil undersøge, hvor ellers dit produkt kan ses. Uanset om du er selvuddannet, en nybegynder eller bare nysgerrig, vil denne vejledning give dig et omfattende overblik over, hvor du kan sælge dit fysiske eller digitale produkt online og de mange kanaler, der er tilgængelige for dig. Tag et kig her, hvis du leder efter andre måder at tjene penge online.

 

Hvor og hvordan sælger du dit produkt online?


For det første er der ingen mangel på steder at sælge dit produkt. Vanskeligheden er at vælge hvilke der passer til dit mærke og vil forbedre det tilbud, du måske eller måske ikke allerede har. Når du vælger en fysisk butikstilstedeværelse, vil din første tanke være at finde placeringen bedst for at tiltrække potentielle kunder. Det samme gælder for online. Her er et af de øverste niveau niveauer at overveje, før du begynder at se på de mange tilgængelige platforme:

Hosted vs self-hosted e-handelsløsninger

Hvis du vil oprette en komplet hjemmeside, hvor folk kan komme for at se dine produkter og dine produkter kun (i modsætning til en markedsplads som Amazon eller eBay), så skal du vælge mellem en hostet eller selvbetjent e-handelsplatform .

En fælles analogi, der bruges til at forstå forskellen mellem selvhostede og hostede e-handelsløsninger, er forskellen mellem køb og leje af et hus. Når du lejer et hus (vært), er du bundet til udlejers ønsker. Du kan bo der, men du kan sandsynligvis ikke male eller foretage fysiske ændringer i udseendet og udseendet af ejendommen. Hvis udlejer beslutter at sælge eller ændre ejendommen, kan du miste adgang eller blive tvunget til at forlade. Fordelene ved at leje et hus er imidlertid at du kan teste vandet, før du beslutter dig for at købe, og du kan ændre huse med minimal ulejlighed eller omkostninger.

Til sammenligning betyder dit eget hus (selvbetjent), at du har frihed og gavn af at vælge præcis, hvordan du vil have dit hus til at se, hvor det er, og hvor hurtigt du vil udvide eller bygge videre på, hvad du har. Men at have dit eget hus er også dyrt og betyder, at du er ansvarlig for at gøre forbedringer og fastsætte noget, der bryder.

Med hensyn til en vært platform er fordele og ulemper meget ens. En hosted platform, som Shopify eller BigCommerce , er som at leje et rum til at sælge dine produkter, der er vært på en andens server. Fordelene ved dette er, at platforme er normalt meget nemme at bruge, selv for begyndere.

For self-hosting, på platforme som WooCommerce og Magento , ville du køre softwaren fra din egen platform eller maskine (for eksempel inden for WordPress). Dette giver dig langt mere plads til tilpasning – hvor du eller en person, du ansætter, kan ændre på udseendet på din online shopfront. Ulempen er, at hvis du ikke har erfaring med kode, kan det være svært og / eller dyrt at styre og forstå.

Nu forstår du nogle af de muligheder, der er tilgængelige for dig, lad os se på et par af de self-hosted og hostede platforme, der for øjeblikket er derude.

Cloud-hostede e-handelsplatforme


Fordele og nedfald af to af de øverste hostede e-handelsplatforme:

Måske en af ​​de mest kendte e-handelsplatforme, shopify er et canadisk handelsselskab, der angiveligt har over 120.000 købmænd og handlende, der bruger sin vært platform for e-handel. Shopify-platformen gør det nemt at oprette en professionel onlinebutik, med et stort udvalg af design at vælge imellem og en stærk teknisk infrastruktur at bygge videre på. Nogle af dens unikke fordele at overveje omfatter:

Eksempel på en stationær og håndværksbutik, der er oprettet i Shopify (via Pop Chart Lab )

Shopify skabeloner og design

Shopify gør det nemt at vælge og installere et tema, der bestemmer, hvad din online-butik ligner. De fleste af temaerne er ‘mobile responsive’, hvilket betyder at din butik tilpasser størrelse og form afhængigt af om brugeren ser det på en mobil, tablet eller stationær computer. Dette sikrer, at de har en stor oplevelse med din butik og kan købe produkter uanset hvilken enhed de bruger til at se dem på.

Shopify prisfastsættelse

Shopifes basale pakke starter ved $ 29 (der er en lavere plan end endda dette, men det giver dig ikke mulighed for at handle med en online butik, bare en Facebook-side eller -knap). Dette giver dig mulighed for at få en komplet butik oprettet med ubegrænset support, men mange af de grundlæggende funktioner, du måtte bruge til at køre din butik, bliver derefter opkrævet som tillæg til prisen.

Shopify SEO, support og marketing

Shopify tilbyder et stærkt niveau af support til sine kunder via e-mail, telefon og live chat samt fora og værktøjer som dets ‘E-handel Universitet’, som gør det muligt for nybegyndere at lære tauene lettere. De tilbyder også adgang til deres ‘Shopify Picks’ Twitter-side og marketingkampagne, som er en daglig produktstrøm, der hjælper med at fremme produkter til over 39.000 tilhængere.

De fleste Shopify-websteder er også optimeret til SEO, hvilket hjælper med at øge trafikken til din butik. Dette inkluderer at have rige uddrag (teksten der kommer under hjemmesiden, når du søger i Google) og optimering for hastighed og lydhørhed (begge aspekter, som Google tager hensyn til, når du beslutter dig for at overflade din side eller ej).

Shopify sikkerhed

Shopify behandler alle transaktioner og kundekreditkortoplysninger med 256-bit SSL-kryptering og er også niveau 1-PCI-kompatibel. Det betyder, at kunderne kan handle sikkert med dig uden at skulle bekymre sig om, hvem der får adgang til deres detaljer. Det sikkerhedskopierer også din hjemmeside automatisk og sikrer, at intet taber i tilfælde af teknisk fejl.

Shopify mobilapp og kreditkortlæser

I tillæg til en stærk online-produktholding tilbyder Shopify også en offline-version med en kreditkortlæser, der forbinder dig, og som giver dig mulighed for at sælge på farten. Dette kan sammenkobles med en stregkodescanner og kvitteringsprinter, hvis det er nødvendigt. Shopify-mobilappen giver dig også mulighed for at spore ordrer og administrere lagerbeholdninger, så du ikke er bundet til et kontor til at administrere din butik.

Enhver der nogen Shopify Negativer?

Hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at bevæge dig væk fra Shopify, kan platformen ikke lade dig downloade dine data for at flytte den til et andet system, derfor vil du miste alt, du har bygget – ikke ideelt.

 

BigCommerce er en yderst populær online shopping platform for små og mellemstore virksomheder. Dette startede som software til selvbetjent e-handel, men har siden udviklet sig til en hosted shopping platform. Nogle af fordelene er:

Eksempel på et organisk skønhedshandelsbutik skabt i BigCommerce (via Glam Nation )

  • BigCommerce skabeloner og design

BigCommerce var tidligere kendt for at have design og skabeloner, der var lidt forældede, men har for nylig rettet op med dette med en opgradering, hvilket betyder, at det er nemmere end nogensinde at få en glat udseende på forsiden på platformen. Der er over 100 temaer til rådighed, hvoraf nogle er gratis (i en lignende model til Shopify) og mobil responsive.

  • BigCommerce prissætning

BigCommerce’s grundlæggende butiksfrontplan begynder på 29,95 dollar pr. Måned, som er omkring samme prisbrud som forskellige andre e-handelsbutikker. Fordelen ved at bruge BigCommerce er, at den tilbyder langt flere funktioner gratis i sin grundlæggende pakke end andre websteder som Shopify. Med andre e-handelsplatforme er de ekstra værktøjer og opgraderinger der, men de skal betales, hvilket alle kan tilføje op til et højere månedligt gebyr. De ekstra funktioner, BigCommerce tilbyder omfatter indbyggede forsendelsesdatoer, gavekort og 24 timers support samt nogle email marketing værktøjer.

  • BigCommerce SEO, support og marketing

Bigcommerce har et stærkt SEO salgspunkt, med hurtig sideindlæsningshastighed, som er afgørende for kunder og søgemaskineoptimering. BigCommerce giver dig også mulighed for at integrere med Google Shopping for at bringe kunderne ind, samt at bruge dine produktanmeldelser til at øge placeringen. Platformen integrerer også forskellige marketingkanaler, du måske har brug for til email, sociale medier og multikanaler, og giver dig adgang til apps til tredjeparts platforme som MailChimp.

Til støtte er BigCommerce på lige fod med de andre store e-handelssites med 24 timers telefon, live chat og email support samt ‘BigCommerce university’ til læring.

  • BigCommerce sikkerhed

Bigcommerce er niveau 1-certificeret PCI-kompatibel, så du (og dine kunder) behøver ikke bekymre sig om beskyttelsen af ​​deres data, og du kan vælge enten at dele et SSL-certifikat eller have dit eget.

  • BigCommerce avanceret tilpasning

BigCommerce tilbyder en håndfuld indstillinger, der giver brugerne mulighed for at manipulere deres butikker og lager, som Shopify ikke gør. BigCommerce har også sit eget app-program, hvor butiksejere kan tilføje yderligere funktioner. For dem, der har kendskab til kodning, eller er villige til at lære, tilbyder BigCommerce muligheder, der kan hjælpe med til at sikre, at dit websted aldrig “vokser” den platform, den er indbygget i. I en nøddeskal, hvis du har store (realistiske) planer for din online shop – BigCommerce kan være vejen at gå. BigCommerce har også en meget større international tilstedeværelse end Shopify, derfor hvis du er baseret i Europa eller Australien eller i sidste ende ønsker at udvide din tilstedeværelse på den måde, tilbyder BigCommerce allerede et bredere sæt af forsendelsesmuligheder.

Eventuelle dårlige punkter?

BigCommerce var en af ​​de platforme, der ikke indeholdt transaktionsgebyrer på nogen af ​​sine planer, men har for nylig tabt dette. Grundplanen opkræver nu et transaktionsgebyr på 1,5% for alle indkøb (Shopify debiterer 2%, men reducerer dette, hvis du er en større bruger). BigCommerce-gebyret går, når du opgraderer til en højere plan, men det stiller stadig BigCommerce på lige fod med andre e-handelsplatforme, der også opkræver et grundlæggende transaktionsgebyr.

BigCommerce har også et meget lavere udvalg af lydhør templates (kun 2 ud af 16 af de gratis temaer er lydhør) end websteder som Shopify, hvor det virkelig falder ned, i betragtning af vigtigheden af ​​lydhørhed overfor Google og generel brugeroplevelse.

Et par andre eksempler på hostede platforme er Squarespace , Volusion og Wix .

Self-hosted e-handelsplatforme


Fordele og nedfald af to af de øverste selvbetjente e-handelsplatforme:

WooCommerce er ret nyt på markedet i e-handel år og er populær på grund af sin nemme integration med blog-indholds styringssystem WordPress, som du måske allerede er bekendt med. Ifølge kanalens hjemmeside kører de nu 30% af alle e-handelssites, hvilket er ret imponerende for en nybegynder!

( Porter og York , et websted bygget med WooCommerce)

Fordele ved WooCommerce:

  • WooCommerce er et gratis plugin, der kan downloades på WordPress, hvilket gør det meget mere omkostningseffektivt end nogle andre muligheder. Støtten er også gratis, hvilket er til stor gavn, når du bliver sat op!
  • WooCommerce er en let applikation og behøver ikke så meget serverplads (hvilket kan være dyrt) som nogle andre platforme gør
  • Meget enkel at konfigurere – de, der er bekendt med WordPress, finder ikke meget mere beskatning end at tilføje andre funktioner til webstedet
  • Gratis at downloade med tilgængelige temaer, der ikke er for dyre og stadig gør webstedet til at være attraktivt
  • Med hensyn til markedsføring har WooCommerce stor integration med kuponkoder og email marketing, så du nemt kan udvide din butiks rækkevidde ud over kanalen

Ulemper ved WooCommerce:

  • Ikke så mange funktioner som nogle e-handelsplatforme, hvilket gør dette mere egnet til mindre virksomheder, der ikke søger omfattende vækst eller omfang
  • Integrationen med WordPress, mens den er nyttig på mange måder, betyder, at du er bundet til dette CMS til at bruge det

Bedst til:

Dem, der allerede er bekendt med WordPress, eller ønsker at bruge det til at opbygge deres hjemmeside og online butik. En billig løsning for små og mellemstore virksomheder, men ikke dem, der ønsker at vokse i stor skala.

Magneto er utvivlsomt den førende platform for selvbetjente e-handelsløsninger og blev erhvervet af eBay i 2011, hvilket viser, hvilken succes det har haft i onlineverdenen.

( Mothercare IE , bygget i Magento)

Fordele ved Magento:

  • Har et kult navn (jeg joke)
  • Administrationspanelet er brugervenligt og giver dem uden kodning erfaring mulighed for at få en smuk butik ude af jorden
  • Magneto er skalerbar – og det skal være med kunder som Samsung ved hjælp af sin platform. Dette giver dig mulighed for at starte så lille som du vil, idet du ved, at du har potentialet til at skalere og vokse på et senere tidspunkt
  • Mange problemer, der er almindelige i sådanne komplekse e-handelssystemer, er ikke et problem i Magento, og der er en voksende database af talentfulde udviklere og brugere, som er bekendt med platformen
  • Tilbyder avancerede søgemaskineoptimering (SEO) ressourcer, som kan bidrage til at tiltrække organisk trafik og kunder som en form for forfremmelse

Ulemper ved Magento:

  • På trods af at der er en enorm talentpulje af Magneto-flydende udviklere til rådighed, kan specialudvikling eller fejlfinding stadig være dyrt på grund af, hvor komplekst systemet er.
  • Magento tilbyder stadig delte hosting-muligheder, men hvis du beslutter dig for at skalere din butik i fremtiden, vil du sandsynligvis have brug for din egen dedikerede server, som kan være dyrt!
  • Kan være clunky og slow-loading, hvis du ikke har råd til at investere i din egen dedikerede server

Bedst til:

Dette er en veletableret platform for dem, der ønsker at investere i deres online butik i lang tid eller til sidst udvide sig til den næste Amazon. Med alt hvad du skal skala og ændre, kan det skabe et unikt, godt olieret sted at sælge dine produkter online.

osCommerce er også en populær mulighed for e-handelssites, med et stort fællesskab af udviklere og andre brugere, der tilbyder gratis hjælp og support til platformen.

( Huntington Beach Bicycle Company , bygget på osCommerce)

Fordele ved osCommerce:

  • Enkel at bruge og med et detaljeret katalogstyringssystem, som er et stort plus, hvis du har en lang række forskellige produkter (fantastisk til dem, der sælger ‘one offs’)
  • En stor support og forum base, som er nyttig til fejlfinding eller udforskning af nye funktioner
  • osCommerce kan udvides langt ud over dets grundlæggende funktioner, med over 7.000 plugins af ekstra funktioner at vælge imellem
  • Det er også let og vil ikke tage for meget plads eller omkostninger på en server

Ulemper ved osCommerce:

  • osCommerce kan være tilbøjelig til fejl, især hvis du eller en udvikler har lavet moderationer uden for normen
  • Som en platform bygget til mindre brugere er dette ikke så let at skalere som nogle andre platforme, og det kan medføre tekniske problemer længere nede

Bedst til:

De søger at få opsætning med en lille butiksfront, måske for første gang, som ikke skal skaleres på et senere tidspunkt

Andre selvstændige e-handelssoftware omfatter OpenCart , PrestaShop og X-Cart

Sælger gennem online markedspladser


Samt din egen vært og ikke-hostede webshop, er der også mulighed for en online markedsplads. Disse er et godt valg, hvis din interesse er at sælge produkter alene, i modsætning til at starte en virksomhed eller udvikle et velkendt mærke. Dette skyldes, at markedspladser som Amazon, Etsy og Ebay giver dig mulighed for hurtigt at tilføje et produktkatalog og sælge til lave omkostninger med minimal støtte eller baggrundskrav, der er behov for. De giver dig også adgang til deres brede søgedatabase og kundeflow, hvilket giver dig stabil handel uden at skulle bruge tid eller penge på at markedsføre dine produkter. Lad os tage et kig på, hvad nogle af platformene har at tilbyde:

Sælger produkter på eBay

Ebay er en “alt går” type markedsplads, hvor du kan finde alt fra vintageborde til hårforlængelser. Hvis du kan sælge det, kan det gå på Ebay . Dette gør det til en åben platform for enhver form for online-forretning, men gør det lidt sværere at skære igennem støj og nå et bestemt publikum. Ebay vil også give dig mulighed for at sælge over hele verden, så du kan udvide din popularitet over hele verden. Men såvel som at være hårdt konkurrencedygtige, vil eBay tage 10% af det salg, du foretager, hvilket for de fleste virksomheder kan reducere fortjenstmargenen alvorligt. Dette kan gøre det dyrere end at sælge gennem dit eget websted, især hvis du arbejder med dyrere genstande. På grund af eBays budgivning er køberen heller ikke forpligtet til at betale øjeblikkeligt, hvilket kan føre til spildt tid og irritation, når du skal relistere eller videresælge en vare.

Brug Amazon som din online markedsplads

Salg gennem Amazon giver dit produkt et ægthedsniveau, som mange butiksejere bruger år på at forsøge at bygge. Det skyldes, at produkterne ser ud som ‘Amazon-produkter’ til brugeren, selv når de sælges gennem en tredjepart som dig selv. Gebyrerne på Amazon kan være mere eller mindre end andre websteder, afhængigt af om du sælger store mængder, hvor du betaler et fast noteringsgebyr per måned, samt et gebyr baseret på den variable sats for, hvad der sælges. Generelt vælges Amazon af de fleste sælgere som et førende sted at sælge produkter, især til elektronik, bøger, dvd’er og lignende.

Sælger produkter på Etsy

Etsy er en dedikeret markedsplads, der passer til en nichegruppe af brugere, først og fremmest dem, der kan lide at købe vintage eller håndlavede varer, selvom det for nylig har udvidet sit tilbud til digitale produkter som f.eks. Websteds temaer og specialdesignede tjenester. På grund af sin art har Etsy-købere ofte flere penge at bruge, og det kan være en guldgrube, hvis dit produkt passer til målgruppen (hint: Cat-relateret swag gør det særdeles godt). Mens eBay har en temmelig upersonlig fornemmelse, er Etsy lettere tilpasset og kan give en sælger mulighed for at opsætte produkter uden nogen baggrunds viden eller teknisk erfaring, som igen kan gøre deres tilbud mere tiltrækkende for kunden. Ulempen ved Etsy er, at såvel som notering og salgssalgsafgifter (som set på alle markedspladser), har du også PayPal-gebyrer at kæmpe med, som kan trække penge fra den samlede fortjeneste.

Andre muligheder for e-handelsmarkedsplads:

Der er forskellige andre markedspladser og butikker, der kan hjælpe med at se dit produkt. Uanset hvad du sælger, er der sandsynligvis en niche markedsplads eller lagerforretning derude til at passe og kan føre til mere succes end at sælge på Amazon eller eBay alene. Dette omfatter ASOS Marketplace for dem, der sælger mode, Feel Unique and Cult Beauty for hudplejemidler og ikke på Highstreet og Handpicked Collection for unikke genstande, ofte solgt som gaver .

Forskellen med niche markedspladser er prisen til at sælge, hvilket generelt er meget højere end mere etablerede online butikker og også udvælgelsesprocessen for at få dit tilbud godkendt. Med adgang til en sådan stor målrettet kundebase er disse websteder opsat på at bevare deres autoritet med det pågældende publikum og vil derfor ofte gøre dig gældende eller overholde en streng udvælgelsesproces, før du selv begynder at have en chance for at sælge.

Når det kommer til at sælge dit produkt online, er valgene uendelige. Den rigtige detalje er at lave et valg, der passer til dig, dit tilbud og din kunde og derefter opbygge den fra bunden til en online shopfront, som du vil være stolt af at kalde din egen.

E-handel Ordliste Vilkår


Det er værd at sætte dig ind i nogle få nøgleord, der vil gentage sig igen og igen, når du begynder at se på verden med at sælge online. Her er blot nogle få til at komme i gang:

E-handel – Elektronisk handel, mere almindeligt kendt som ‘e-handel’, er udveksling af produkter eller tjenester, der bruger et online-netværk eller en platform som f.eks. Internettet.

Pretailsælger et produkt eller en tjeneste online, ofte før den har lanceret eller været frigivet i offline-kanaler som en butik. Dette er noget, der almindeligvis ses i digitale produkter, for at få en bedre følelse af produktmarkedsform, hvilket gør det muligt for ‘tidlige brugere’ eller interesserede kunder at tilmelde sig et produkt eller en tjeneste, inden den er lanceret.

Social handelen form for e-handel, hvor produkter eller tjenester sælges direkte via sociale medier som Facebook, Pinterest eller Instagram. Dette bliver mere relevant, da sociale sites som Pinterest og Twitter investerer i deres e-handelsfunktioner.

Algoritmei e-handel og computing generelt er en algoritme et computergenereret program, der bruges til at forudsige forbrugernes adfærd eller overflade bestemte produkter, tjenester eller billeder baseret på, hvad det mener, at forbrugeren kan lide. Dette bruges på platforme som Amazon, hvor hver bruger ser en anden hjemmeside, drevet af deres tidligere adfærd og indkøb.

SEOsøgemaskineoptimering ‘ – processen bruges til at hjælpe Google med at genkende dit websted og hvad det sælger, for at gøre det muligt for brugerne at få de mest relevante tilgængelige oplysninger. Dette indebærer alt fra det indhold, du tilføjer på dit websted, til titlen og navnet, der er brugt, og de enkelte detaljer, der er angivet for hver side eller et produkt.

ResponsiveNår en hjemmeside kan ændre sin størrelse og funktionalitet som svar på, om en kunde bruger deres mobil, tablet, computer eller laptop for at se det. Responsive websites er vigtige, da de gør brugerens oplevelse bedre, hvilket gør dem mere tilbøjelige til at købe og vises også hyppigere i Google.

PCI Compliance – Hvis du sælger produkter online og tager betalinger fra større mærkekort (Mastercard, Visa osv.), Skal du sikre dig, at du er PCI-kompatibel. Dette sikrer sikkerhed for den person, der køber fra dig, at de har et sikkert sted at betale, og sikkerhed for dig selv som sælger. PCI compliance guide går nærmere i detaljer om hvad der er brug for, og hvornår, men hvis du bruger en selvstændig vært platform, er det absolut noget at huske på (på en hosted platform som Shopify er dette normalt taget hånd om for du).

10 Easy, Hosted Storefronts og Indkøbsvogne


Hosted storefronts er en nem måde at oprette din egen webshop på og en god mulighed for små eller individuelle sælgere, der ikke er helt klar til at investere i et stort e-handelswebsted. Storefronts – en administreret tjeneste – gør det nemt at oprette og administrere en butik, fordi du ikke har brug for nogen HTML- eller programmeringsevner, og du kan tilpasse butiksfacetterne, så de passer til dine forretningsbehov.

  1. Shopify . Denne hostede service gør det muligt for sælgere at acceptere kreditkortbetalinger, bruge deres eget domæne og tilpasse deres butikdesign. Den indeholder også indbygget analyse, som hjælper sælgere med at følge fremskridt.
  2. BigCommerce . En butiksløsning, der giver dig mulighed for at oprette din egen webshop – plus du kan sælge på Facebook og eBay med BigCommerce. Ekstra funktioner omfatter multikanalsalg, mobil handel, SEO og let upselling.
  3. E-Junkie . En indkøbskurv og digitalt leveringssystem til udgivere, der ønsker at inkludere buy-now knapper til at sælge digitale varer. Du gemmer filerne på E-Junkies servere, og købere modtager en e-mail med instruktioner for at downloade produktet efter køb.
  4. GoEmerchant . Brug det til at opbygge en e-handel butik, eller du kan købe Buy-Me Button planen for at tilføje betalings muligheder til et eksisterende websted.
  5. Mercantec E-Commerce Express . En entry-level butik og indkøbskurv service, der lader dig sælge på en række steder, herunder dit eget websted og på eBay.
  6. Miva Merchant tilbyder fuld e-handel hosting og næsten alt hvad du behøver for at starte en online butik – alt sammen i en pakke. Du kan opgradere konti, efterhånden som din virksomhed vokser.
  7. Payvment . Dette Facebook-dækkede indkøbskurvsystem tilbyder et administrationsområde bygget direkte på Facebook til at styre din butikskonfiguration, lager og salg. Du kan tilpasse fanen Facebook Shopping til din Facebook-virksomhedsside.
  8. ProStores . En online e-handelsplatform, der giver dig mulighed for at designe en butikskonfiguration, der integreres fuldt ud med eBay
  9. TabJuice . En social handelsplatform, som du kan bruge til at bringe produkter til Facebook. Denne storefront-applikation tilføjer en brugerdefineret indkøbsfane til din Facebook-virksomhedsside.
  10. Volusion . En all-in-one e-handelsløsning, der giver dig mulighed for at designe og administrere din online butik plus det giver værktøjer til markedsføring, merchandising og CRM.

4 online auktionssites og generelle markedspladser


11. Atomic Mall . En online markedsplads, der indeholder faste priser, tilbud og tilbud på webshop.

12. Bonanza . Sælgere opretter booths af varer (ligner en webshop) og lister produkter til en fast pris. Købere kan også indsende et tilbud om at købe.

13. Ebay . Verdens største online markedsplads med mere end 94 millioner aktive brugere. På eBay kan du liste emner via auktion eller buy-now format, og du kan også administrere din egen eBay-hosted storefront.

14. Etsy . En online markedsplads tilbyder webbutikker til håndlavede og vintageartikler og også forsyninger til fremstilling af håndlavede varer.

7 gratis-til-liste-klassificerede annoncewebsteder


Gratis lokale klassificerede annoncer er et godt valg for online-sælgere, der har større genstande, der er vanskelige at sende. De fleste generelle kategorier på klassificerede websteder opkræver ikke et gebyr på listen, men særlige kategorier (såsom voksenydelser) er normalt gebyrbaserede. Classified-annoncesites påtager sig intet ansvar for transaktionerne, og du håndterer lokale kunder ansigt til ansigt for at fuldføre et salg.

15. Backpage . Omfatter mere end 400 byer og regioner fra USA, Canada og Mexico. Backpage er gratis til udstationering af annoncer; kategorierne for voksne underholdning og personaler er gebyrbaserede.

16. Craigslist . Vælg et stedsted fra byer beliggende i USA, Canada, Asien, Amerika, Europa og andre internationale byer. De fleste klassificerede annoncer på Craigslist koster ikke noget at placere, men nogle specifikke sektioner for nogle byer har et gebyr, som jobannoncer, mæglet leje af leje og voksenydelser.

17. eBay Classifieds (Kijiji) . eBay Classifieds i USA (og Kijiji i Canada) er et eBay-ejet netværk af klassificerede websteder til bestemte lande, herunder USA, Canada, Kina, Taiwan, Tyskland, Indien og andre.

18. Facebook Marketplace . På Facebook hjælper Marketplace, som drives af Oodle, folk at købe og sælge varer i et betroet miljø (f.eks. Inden for dit netværk af venner).

19. Hoobly . Integrerer et lokalt classifieds-marked til en national markedsplads. Dette giver forbrugerne mulighed for at søge generelle annoncer og derefter være mere specifikke om placering. Annoncer placeret på Hoobly er gratis; Du kan dog vælge at placere en Premium-annonce, som er sendt til et betalt område.

20. OLX . Et etableret online klassificeret websted tilgængeligt i mere end 96 lande på 40 sprog. Annoncer er gratis, men webstedet tilbyder betalte muligheder, der vises øverst i søgeresultaterne.

21. Oodle . Træk millioner af lister over hele nettet. Forbrugere kan placere en Oodle-annonce gratis ved at oprette en online-konto. Når du sender til Oodle, kan din klassificerede annonce også blive sendt til hundredvis af andre websteder.

You May Also Like

About the Author: admin