SEO

Som en nøglefaktor i at drive trafik til e-handelswebsteder, er søgemaskineoptimering (SEO) lidt af en big deal. Med den rigtige tilgang kan SEO køre høje mængder af meget relevant trafik til dit e-handelssite, hvilket øger konvertering og salg.

Som et konstant udvikling landskab, har dette område brug for en velbevandret SEO konsulent eller agentur, der specialiserer sig inden for e-handel SEO.

Søgeoptimering transverserer både tekniske og indholdsbaserede aspekter af et websted, samt trækker i digital markedsføring bare for at gøre tingene lidt mere interessante. Af den årsag alene kan en person, der ved, hvad de laver, spare dig for mange ubesvarede muligheder og spildte omkostninger. Med en strategi og finjustering vil et godt optimeret e-handelssite tiltrække kunder, få højere trafik og få større succes. I en nøddeskal, tag dig af din SEO, og det vil tage sig af dig.

Vi tilbyder en gratis service, hvor vores team kan hjælpe dig med at finde den relevante e-handels-SEO specialist eller agentur for at udvikle en progressiv SEO-strategi for din e-handel business.Some af de e-handel SEO udfordringer vores eksperter kan hjælpe dig med at adressere omfatter:

  • Multi-country SEO
  • Duplikeret indhold
  • Pagination og facetteret filtrering
  • Google Panda og Google Penguin problemer
  • Navigationsproblemer
  • URL struktur
  • Lav organisk søge ranking
  • CMS SEO spørgsmål
  • Arkitektoniske begrænsninger

Ting vi ved


SEO behøver ikke at være dyrt. Alt afhænger af hvem du snakker med.

Som e-handelskonsulenter os selv, ved vi, hvordan vi kan skære igennem buzzwords og hype for at vurdere, hvad en SEO-service virkelig kunne gøre for din virksomhed. Desværre ‘SEO revision’ og mange andre nøglepraksis har ingen ‘industristandard’ og kan derfor afvige fra agentur til agentur og konsulent til konsulent.

Derfor sætter vi SEO konsulenter, der fusionerer talent med erfaring sammen med de virksomheder, der ønsker at nå deres mål inden for et budget og tidsramme, de har råd til. Nogle af de tjenester, vi kan hjælpe dig med at finde de bedste mennesker til, omfatter:

E-handel SEO Consultancy

Nogle kunder har allerede et smukt godt billede af, hvor de er hos, og har bare brug for den endelige push på up-to-the-minute SEO viden for at få dem til side en. Andre, har brug for at vide, hvad ‘SEO’ betyder og en fuld strategi om, hvordan man implementerer det inden for deres e-handel tilbud. Enten er fint.

SEO konsulenterne vi arbejder med kan grave dybt ind i din e-handel forretning for at få et klart overblik over, hvad du har brug for at forbedre SEO og begynde at tiltrække store mængder af kunder via søgning. Dernæst vil de give almindelig-engelske anbefalinger om, hvordan man kan foretage ændringer på plads. Eller de kan gøre det for dig, så du bliver fuldt opdateret på hvert trin af vejen.

E-handel SEO revisioner

En fuld SEO-revision vil se på alt fra de søgeord, du for øjeblikket rangerer til dit websteds tekniske arkitektur, og hvor din trafik kommer fra. Denne indledende vurdering giver dig et fuldt overblik over din nuværende SEO-status, før du implementerer eventuelle ændringer.

Målet med en SEO-revision er at identificere nuværende status, udfordringer og muligheder, der kunne implementeres for at drive flere visninger, besøg og konverteringer. Ved hjælp af sofistikerede værktøjer og indsigt vil en fuld revision se på skjulte problemer inden for kodning eller arkitektur på dit websted, som du og dine brugere muligvis ikke bemærker. Det vil også markere klare åbenlyse fejl, hurtige rettelser og risikoniveauer på tværs af backlinks.

Nogle af de områder, en SEO-revision kan bestemme til at omfatte:

  • Nuværende søgeordsydelse
  • Duplikeret indhold
  • Site hierarki udfordringer
  • Link myndighed
  • Kodningsfejl

E-handel søgemaskine strategi

Søgemaskineoptimering og søgemaskine markedsføring (SEM) omfatter meget mere end bare søgeord. Den dækker alt fra sitemaps, gennem til links, ordtælling og sideindlæsningstid.

Gennemgå, før du kan gå
Før en handlingsbar SEO-strategi kan sættes på plads, vil en SEO-ekspert analysere dit websted og finde de svage punkter. De vil se på den tekniske infrastruktur, indholdet på forsiden og søgeordsmålretningen, så se, hvor langt du er væk fra, hvor du skal bruge, ved hjælp af de nyeste SEO-værktøjer og krypteringssoftware. De vil gennemgå konkurrentwebsteder for at se, hvor de bedste indkommende links kommer fra, de sitearkitekturer, der fungerer, og de mest populære søgeord på dit marked. Derefter vil de pakke det op med handlingsbare indsigter, som du kan bruge fra øjeblikket gå.

Identificerende fejl
Tekniske faktorer som sidens hastighed og brudte links kan alle påvirke SEO på din e-handelssite, såvel som brugerens oplevelse. At identificere fejl som dette er alt i en dags arbejde for en SEO-konsulent, og en god vil ikke efterlate nogen sten uforandret.

Optimering på siden
Optimering på siden er et nøgleområde inden for søgemaskine-strategien og er helt under kontrol af en SEO-ekspert, der skal implementere, så du kan lave hurtige iterationer, der forbedrer rangordningen. Optimering fra webstedsstruktur, ned til rige uddrag, intern sammenkobling og sikring af, at dit websted er mobilt responsivt, vil tiltrække kundeemner og holde dem, hvor de skal være, når de kommer derhen.

Indhold
Sammen med højt læsbar hjemmeside kopi, bør dine blogposts, produktbeskrivelser og rige uddrag være som søgeordoptimerede, da de lokker. De e-handels-SEO-eksperter, vi anbefaler, kan give dig en struktureret plan om, hvordan du skriver indhold og kopi på denne måde, hjælper med at skrive det til dig eller finde en anden, der kan, og giver dig en komplet end-to-end-løsning.

Link-bygningen
Når det kommer til de links, der sender trafik til din virksomhed, er kun kvalitet indgående links nyttige. En SEO konsulent eller agentur vil analysere dine nuværende indgående links og træffe foranstaltninger for at holde kun dem, der betyder noget. De vil så hjælpe dig med at oprette linkopbygningsstrategier, hvor du kan tjene ret til relevante, værdifulde links fra anerkendte kilder gennem indhold som blogposts, thought-comments og infographics.

Kom i gang på en af ​​disciplinerne ovenfor ved at udfylde vores gratis e-handelshøringsformular

Specialist E-handel SEO Services


International SEO

Hvis du sælger produkter over hele verden, har du brug for en e-handelswebside, der passer til dine behov. Geotargeting af dit indhold inden for nøgleområder som prissætning, forsendelse og tidszoner er alle nøglehensyn i e-handel og vil påvirke rækkevidden og succesen af ​​dine produkter. En af grundene til, at mange steder er genert væk fra international SEO (eller endda foregiver det ikke eksisterer) er på grund af de mange forskellige områder, det skal implementeres i. Dit websteds kode, SEO-data, webstedsstruktur og indhold skal signalere en international tilstedeværelse, hvis de skal have succes i ethvert andet marked end din egen.

I e-handel, hvor det ofte er så nemt at sælge til udlandet, som det er hjemme, kan det medføre, at den rigtige SEO-ekspert, der har erfaring med international SEO, producerer en spilændrende effekt på salg og fortjeneste.

Håndtere dobbeltindhold

Analysering og styring af duplikat indhold kan ofte være en vanskelig opgave, men det er vigtigt, når det kommer til at låse dit indhold som det mest relevante på internettet. At udklare dit indhold, når du fjerner kopier, hjælper dig med at bevise, at søgemaskinen støder på, at dit indhold er originalen og derfor det bedste indhold til overfladen for potentielle kunder. I e-handel, hvor lignende produkter og tjenester ofte kræver et synkronitetsniveau, er det kun en overvejelse at finde kreative måder at levere individuelle beskrivelser, titler og nøgleord for hvert produkt på, at vores kontakter kan hjælpe dig med at finde hjælp til.

Korrigerende Google Panda og Google Penguin-problemer

Ændringer i søgning af rankingfaktorer i Google og andre søgemaskiner kan ofte forlade virksomheder med alvorlige straffe, uden egen skyld. Gamle taktikker, der engang blev betragtet som okay (såsom linkopbygning) har nu en negativ indvirkning på dit websteds troværdighed, hvilket alvorligt sænker mængden af ​​trafik, du sandsynligvis vil modtage. Hvis du matcher dem, der er opdateret med alle søgemaskineforskrifter og rankingfaktorer, kan du hurtigt rette op og genopbygge og hjælpe dit websted med at klatre tilbage til, hvor det er meningen.

Gennemgang af webstedets arkitektur

Site-arkitekturen og strukturen på en e-handelswebsted involverer mange faktorer og komplekse integrationer, der ofte ikke kan genkendes af det endelige produktstadium. Elementer som brugeroplevelse, rapportering, datastrøm og betalingsproces påvirker alt, hvad arkitekturen på et websted ligner. Når man starter et nyt e-handelsprojekt, er det meget nemmere at oprette en logisk sidestruktur, hvor man kortlægger brugerrejser, som derefter kan udvikles senere ned langs linjen. På samme måde kan basen til produktkataloget udvikles, så du kan premeditate det rum, der er nødvendigt for at skalere på et senere tidspunkt.

Når webstedet allerede er bygget, er webstedarkitekturen lidt sværere. Vi kan foreslå en blanding af e-handelsspecialister og -agenturer, der kan dække både eksisterende og fremtidige websteder, til at organisere sitearkitektur, der fører til en problemfri brugeroplevelse og stor strømning.

Korrigere CMS SEO spørgsmål

Nogle indholdsstyringssystemer, såsom WordPress, er bygget med SEO i tankerne. Dette betyder, at de har de funktioner, der er nødvendige for god SEO bygget inden for produktet, og giver dig de værktøjer, du har brug for til at udføre en fantastisk SEO-ydeevne. Nogle gange er det nødvendigt at vælge et CMS, som ikke prioriterer SEO forud for at sige, brugeroplevelse eller skalerbar teknisk funktion. I disse tilfælde (og med alle Content Management-systemer) kan dette føre til SEO-problemer, som e-handelswebstedets ejer ofte er uvidende om. Indtil de ser deres google ranking hurtigt slip det er.

Tekniske detaljer som sideindlæsningstid og sideelementer, der kan gennemgås, er alle defineret af CMS og kan forårsage problemer, hvis der foretages ændringer. På andre tidspunkter kan algoritmiske ændringer i Google som Panda medføre straffe, hvis dit CMS duplicerer indhold eller ændrer webadresser uden at indse. SEO-e-handelsspecialisterne, vi arbejder med, er i stand til at minimere virkningerne af sådanne ændringer og forudsige fremtidige problemer, før de sker. Opholder sig med ændringer inden for søgemaskineoptimering verden er nøglen til at minimere sammenstød med dit CMS og stoppe eventuelle negative effekter, før de bliver for langt.

For at finde ud af om nogen af ​​de e-handels-SEO-tjenester, vi har specialister til, udfyld vores gratis e-handelshøringsformular i dag. Vi får ret tilbage til dig.

You May Also Like

About the Author: admin